Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Drugsrunners gevolg gedoogbeleid Nederland'

'Drugsrunners gevolg gedoogbeleid Nederland'

19 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#1
*wrijft onder zn neus* Ideetje :mrgreen:
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik betwijfel het persoonlijk, canabis is een van onze beste export producten (ook al is export niet legaal)
En het nederlandse volk heeft sowieso al steeds minder vertrouwen in de media.. kranten en nieuwszenders zijn gewoon niet meer objectief, ze zijn gewoon te politiek gericht. Enige waar de media tegenwoordig nog goed voor is, is politieke propaganda iets anders zie je tegenwoordig toch niet meer.
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja, je kan er gaan werken in de catering en thee voor ze gaan zetten natuurlijk! :grin:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat ik mij nu afvraag...
zou belgie nu geklaagd hebben omdat ze er het juiste klimaat (christelijk fundamentalistisch) in Nederland voor zagen?
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sowieso denk ik dat christelijke partijen steeds minder in trek raken.. de oudere generatie is vaak nog wel (enigsinds) gelovig de jongere generaties echter niet meer.
Ik denk dat partijen als CDA en CU binnenkort(5-10jaar) van het toneel gaan verdwijnen omdat er gewoon geen stemmers meer zijn die er baat bij hebben dat er christelijk geregeerd wordt.

Moslim partijen zijn echter wel iets waar ik me zorgen om maak omdat er steeds meer extremistische en/of streng gelovigen deze kant uit komen en dus ook mogen stemmen (terwijl ze soms niet eens nederlands spreken).
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#6
religie is de meest succesvolle coorporatie ooit, men zal niet zomaar toestaan dat religie uit het straatbeeld verdwijnt. Men zal nog eerder een heilige wereldoorlog beginnen om zo de fundamentaliteit weer aan te wakkeren dan dat ze die macht uit handen geven vrees ik.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#7
ThaReaper zei:
Moslim partijen zijn echter wel iets waar ik me zorgen om maak omdat er steeds meer extremistische en/of streng gelovigen deze kant uit komen en dus ook mogen stemmen (terwijl ze soms niet eens nederlands spreken).
Klik om te vergroten...

Makkelijk op te lossen, waarom zou je iemand die geen fatsoenlijk nederlands spreekt stemrecht geven? Geef die mensen een woon+werk vergunning voor onbepaalde tijd, maar (o.a.) stemrecht krijg je pas zodra je "vernederlandst" bent.




offtopic: goedemorgen... :kots:
W
WhiterabbitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Of beter gezegd Drugsrunners gevolg van illegaliteit in België,
ondanks de groeiende overlast in Maastricht of de grensstreek in het algemeen, denken ze hier in belgië er niet aan om de wetgeving soepeler te maken, integendeel..

Hiermee gaat het aantal echte drugsrunners (van grote hoeveelheden, dus dealers) enkel aangewakkerd worden, terwijl de kleine gebruikers hier door strengere controles meer en meer (volledig) worden aangewezen op de illegale markt, waarop geen enkele controle is.

vuile christen-democraten, wat er in het hoofd van de christelijk stemmende belg omgaat, gaat er bij mij echt niet te binnen :kots:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#9
jcp zei:
Ernstig he? En ik vraag me echt af of drugsrunners zich met softdrugs bezig houden?
Klik om te vergroten...
Jah, softdrugs.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Het houdt niet op. Hoe kunnen mensen toch zo ontzettend achterlijk zijn, een pijnlijke vraag die in mij blijft branden.
Klik om te vergroten...

Je kwam, je las en haalde de woorden uit m'n mond.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#11
die man weet heus wel dat drugsrunners geen hol te maken hebben met het coffeeshopbeleid in nederland. Die man had gewoon wat aandacht in europa of in eigen land nodig en dus is het vrij makkelijk te kiezen uit 1 van de vele stokpaardjes die europa heeft tegenover nederlands beleid.

Dit keer was het softdrugs, maar nog eventjes en ze brengen drugsrunners ook in verband met sterke drank :beer: :kots:

:wave:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat is niet waar. Drugsrunners zijn geen gevolg van ons gedoogbeleid, maar van de landen om ons heen die zich weigeren aan te passen aan ons geweldige beleid! :grin:

Waarom moeten Nederlanders zich altijd aan gasten aanpassen? Dit is niet de eerste keer hè mensen....
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#13
http://frontpage.fok.nl/nieuws/92563/-Drugsrunners-gevolg-gedoogbeleid-Nederland.html

Nederland maakt de aanpak van drugsrunners in de Maastrichtse grensregio moeilijk door zijn gedoogbeleid. Dit beleid zorgt ook voor de overlast door drugscriminelen in België.

Dat zei de Belgische minister van Binnenlandse Zaken, Patrick Dewael gisteren tijdens een werkbezoek aan Lanaken.

Hij sprak daar met het gemeentebestuur over de ''kwestie'' Maastricht. Dewael steunde bij die gelegenheid de inzet van vier extra agenten in Lanaken, die volledig zijn vrijgemaakt voor de strijd tegen drugscriminelen. België eist onverkort dat Nederland stopt met het gedoogbeleid, benadrukte Dewael daarbij. Nederland moet zich aanpassen aan de rest van Europa, aldus de minister.
Klik om te vergroten...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
België eist onverkort dat Nederland stopt met het gedoogbeleid
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ernstig he? En ik vraag me echt af of drugsrunners zich met softdrugs bezig houden?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het houdt niet op. Hoe kunnen mensen toch zo ontzettend achterlijk zijn, een pijnlijke vraag die in mij blijft branden.
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neej absoluut niet.. voor meeste nederlands is drugs (inclusief wiet) gewoon een algemeen taboe

Ik denk dat als de wereldleiders gewoon eens allemaal bij elkaar gingen zitten en een joint rookte dat ze de meest geweldige ideeën op tafel krijgen :stoned:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deranged zei:
België eist onverkort dat Nederland stopt met het gedoogbeleid
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Lach maar, goede kans dat die christenhonden hier er nog naar luisteren ook...
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jup, en nog een paar nieuwsberichten in deze trend en het nederlandse volk staat er nog achter ook.... :(
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Denk je dat de gemiddelde nederlander ook echt WEET dat het liberale drugsbeleid z'n vruchten afwerpt vergeleken met het zero-tolerance beleid van andere landen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."