Re: Ierse referendum lijkt NEE te stemmen!!
AARGH Mijn haat voor quote-in-quote. Alles handmatig verwijderen.
pieter-b zei:
het paddoverbod komt voor een groot deel door synchronisatiedrang met europa. de nederlandse politici willen niet meer dat nederland een eigen willetje heeft.
Dat zeg jij. Ik denk dat het de regeldrang waar Nederland al sinds de oprichting in 1848 (aannemen van de grondwet) last van heeft.
in het drugsbeleid gaf hij aan dat de vvd zich distancieerde van het voorstel om gedoogd te kweken en de achterdeur te bevoorraden. (ietswat daarvoor steeds eigenhandig door cda werd tegengehouden), en sprak het zich uit over het opdrijven van cannabis gerelateerde straffen, voor bevoorrading enzo... in andere woorden zouden zijn voorstellen coffeeshops in nederland onmogelijk maken.
Okay, dan had ik mijn info niet goed bij elkaar. Het CDA let ik trouwens sowieso niet meer op. Die zijn nog lachwekkender dan de PvdA en de CU bij elkaar.
het is juist een heel goed idee om het te legaliseren...dit getouwtrek moet maar eens ophouden. Ik vind dat het recht op gerbuik, productie bezit en vervoer van middelen nu eindelijk eens doorgedrukt moet worden. de overheid heeft niks oin mijn hoofd te maken..ik bepaal het zelf en anders verdedig ik mijn territorium met de intensiteit waaretoe ik gedwongen wordt.Mijn..niet jullie..Nooit jullie!..anyway..woedemode off, legalisering en belastingen is prima.. een te duur product verkoopt niet.
Wel vind ik dat internationale handel ten strengste verboden moet worden..als enige prioriteit bij drugsregulering...maargoed..dit alles is natuurlijk een discussie appart en mijn ideeen zijn zeker niet alom vertegenwoordigend
Daar ben ik het dus ook gewoon niet mee eens. Onder andere om voorgenoemde reden. Dit systeem (op wat ik eerder als kritiek aangaf) werkt prima.
dit wordt een land waarop de rechten van een bedrijf meer bescherming genieten dan dat van het individu...in de grondwet vastgelegd..ikzegje...dasechtgoedmis.
Hmm.
Niet mee eens. Daarnaast gaat onze eigen grondwet boven dit Europese verdrag. En mensen gaan straks vanzelf wel massiaal socialistische partij stemmen en die vegen de veranderingen in het ontslagrecht ook wel weer van tafel. En ik twijfel trouwens of het niet een goed iets is, de verruiming hiervan. Wij hebben meerdere medewerkers die echt niet presteren, moedwillig. En je kan er niets aan doen. Vast contract=vast contract :| Je moet je bedrijf kunnen beschermen tegen dit soort klaplopers, en daar zijn er veel van.
waarom continueren de lidstaten het ratificatieproces van het huidige verdrag dan?..of gaven iig aan dat te willen..
Jah, ze doen maar. In het verdrag staat dat het pas geldig is als alle lidstaten het goedgekeurd hebben.
toegegeven ..dat was erg speculatief
Dat is niet erg
![:wink:]()
Daar maak ik me zelf ook wel eens schuldig aan, alleen niet in dit geval
![:tongueout:]()
. De hele uiteenzetting die ik hier maak is ook mijn mening, ondersteund met verifieerbare feiten.
toch wel hoor...maar natuurlijk alleen in extreme gevallen.
Daarom ook de 'errrr....'. Ik denk namelijk niet dat het een valide argument is in dit geval.