#1
deadlock zei:Die zorgstaat was ten einde in de jaren 60. Hij is onbetaalbaar tenzij je 90% belasting wil gaan betalen.
Daarnaast ben jij niet in je vrijheden beperkt door de EU, maar door onze normen en waarden. Je hebt er juist veel vrijheden bijgekregen. En wat jij ergens anders op internet uitspookt, is jouw eigen gezeik!
en aan het drugsbeleid wordt niet getornd.
Het klopt inderdaad dat sommige dingen vergroot zijn in vrijheid (Ik heb m'n huiswerk gedaan :P ). Aleen, ik denk niet dat het hierbij stopt; Of de EU valt uit elkaar, of de invloed wordt zo krachtig dat we een politiestaat worden (Zoals in de VS al gaande is), inclusief ons geweldige drugsbeleid.
Ik ben totaal niet nationalistisch/patriotisch (Aan een bepaald anders iets mischien wel, maar niet aan volk en vaderland. Maar dat zul jij van alle mensen wel snappen
En waarom die opmerking over iets uitspoken op het net?
