Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNederlandse Marokkanen willen einde knuffelbeleid

Nederlandse Marokkanen willen einde knuffelbeleid

26 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een melding gemaakt van bovenstaande post. Zo ziekelijk hard bullshit uitschijten is asociaal en een belediging voor mijn perceptie. Ik heb het idee dat ik spontaan hersencellen voel afsterven op het moment dat mijn geest dit soort ziekelijke nonsens probeert te verwerken.

Dit is gewoon keihard naast de plee schijten. Sowieso zie ik een persoon die niet goed zijn handen wast en daar heel veel mensen ernstig mee benadeelt die daar geen enkel besef van hebben. Daarnaast heeft iemand die zo ziekelijk veel kansloze onzin uitkraamt volgens mij hoe dan ook een hele vieze onderbroek.

Dit zijn dingen waarmee ik niet wens geconfronteerd te worden, op wat voor manier dan ook. Dat is onethisch en onacceptabel. En daar moet iets tegen gedaan worden.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Melding gesloten, er worden geen berichten verwijderd etc. om meningen van personen, hoe extreem niet mee eens je het er ook mee kan zijn.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
Ik heb een melding gemaakt van bovenstaande post. Zo ziekelijk hard bullshit uitschijten is asociaal en een belediging voor mijn perceptie.
Klik om te vergroten...

Dat ligt m.i. dan meer aan jezelf dan aan de poster.

Deranged zei:
Ik heb het idee dat ik spontaan hersencellen voel afsterven op het moment dat mijn geest dit soort ziekelijke nonsens probeert te verwerken.
Klik om te vergroten...

Dat is vervelend voor jouw geest, en voor je hersencellen, maar wie geeft jou het recht en de wijsheid de post als "ziekelijke nonsens" te beschouwen? Denk jij echt dat je alwetend bent, en dat jouw waarheid de enige juiste is? Dan heb ik namelijk oprecht medelijden met jouw naasten.


Deranged zei:
Dit is gewoon ...bla bla blaaaa..... onderbroek.

Dit zijn dingen waarmee ik niet wens geconfronteerd te worden, op wat voor manier dan ook. Dat is onethisch en onacceptabel. En daar moet iets tegen gedaan worden.
Klik om te vergroten...

Je wordt er alleen mee geconfronteerd omdat je die confrontatie zelf opzoekt. Kom dan gewoonweg niet meer in dit soort topics kijken adviseer ik je.

Ik snap trouwens toch niet wat jou aan dit forum, met al zijn domheid, racisme, en onwetende leden, kan boeien. Je hebt het er zomaar druk mee.....

Hemi
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Met kortzichtige negativiteit en een naar betweterig toontje ga je het in ieder geval niet redden. De dingen die je zegt zijn van geen relevantie. Ik ben die persoon niet, ook niet omdat ''jouw mening'' wellicht iets anders zegt. En alwetend hoef je niet te zijn om tot de conclusie te komen dat de beste keuze is om de band te plakken, en niet op de velg blijven fietsen.

Beetje jammer om het allemaal zo negatief te interpreteren. Toch ga ik je hier niet persoonlijk op aanvallen, laat staan dat ik je naasten erbij ga betrekken. Ik ga zelfs helemaal niet op een dergelijke wijze interageren. Jij bent uiteraard vrij om dit te doen wanneer het je maar uitkomt. Het zal echter niets in gang zetten. Je negativiteit bestaat niet, er is geen gehoor.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#5
En das ook prima zo :wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Had die het nou over mijn post :confused:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Had die het nou over mijn post :confused:
Klik om te vergroten...

Wat denk je nu zelf? Eerlijk zeggen he? :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."