#1
Ik heb een melding gemaakt van bovenstaande post. Zo ziekelijk hard bullshit uitschijten is asociaal en een belediging voor mijn perceptie. Ik heb het idee dat ik spontaan hersencellen voel afsterven op het moment dat mijn geest dit soort ziekelijke nonsens probeert te verwerken.
Dit is gewoon keihard naast de plee schijten. Sowieso zie ik een persoon die niet goed zijn handen wast en daar heel veel mensen ernstig mee benadeelt die daar geen enkel besef van hebben. Daarnaast heeft iemand die zo ziekelijk veel kansloze onzin uitkraamt volgens mij hoe dan ook een hele vieze onderbroek.
Dit zijn dingen waarmee ik niet wens geconfronteerd te worden, op wat voor manier dan ook. Dat is onethisch en onacceptabel. En daar moet iets tegen gedaan worden.
Dit is gewoon keihard naast de plee schijten. Sowieso zie ik een persoon die niet goed zijn handen wast en daar heel veel mensen ernstig mee benadeelt die daar geen enkel besef van hebben. Daarnaast heeft iemand die zo ziekelijk veel kansloze onzin uitkraamt volgens mij hoe dan ook een hele vieze onderbroek.
Dit zijn dingen waarmee ik niet wens geconfronteerd te worden, op wat voor manier dan ook. Dat is onethisch en onacceptabel. En daar moet iets tegen gedaan worden.

