#1

You're such a badassGemini zei:Ik poep op het rookverbod!!!
Laat dat ff duidelijk zijn.
Gemini zei:Ik poep op het rookverbod!!!
Laat dat ff duidelijk zijn.
Aking zei:

Pikachu zei:Gemini zei:Ik poep op het rookverbod!!!
Laat dat ff duidelijk zijn.
Daar ging de gevleugelde uitspraak "Mooie meisjes schijten niet"![]()
3970 zei:Aking zei:
Nationaliteit: Nederlandse
![]()
ExceptionalInsight zei:De gedachte dat roken gezellig is is natuurlijk ook maar een illusie waar rokers maar al te graag in willen geloven. Er is niets gezelligs aan dergelijke vormen van zelfdestructie. Besides, sigaretten smaken in de buitenlucht vele malen beter dan in zo'n benauwd hok. Vond ik altijd. En het verbroedert toch ook wel een klein beetje als je met zn allen in de kou moet (moet (: ) staan? Ik zie alleen maar positieve gevolgen van dat verbod hoor. Neemt niet weg dat ik deze rookcafés een goed initiatief vind hoor, het verbaast me alleen dat daar niet meteen aan gedacht is. Maar ergens verbaast het me ook helemaal niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."