Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPolitie vindt honderden kilo’s harddrugs

Politie vindt honderden kilo’s harddrugs

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#1
HEERLEN/LANDGRAAF - Bij invallen in twee woningen in Landgraaf en drie woningen in Heerlen heeft de politie ongeveer 400 kilo amfetamine gevonden en zo’n 1000 kilo aan grondstoffen en versnijdingsmateriaal voor pillen, evenals een groot geldbedrag. Bij de invallen pakte de politie zeven mensen op, liet zij maandag weten.

De arrestanten zijn twee mannen van 33 en één van 40 jaar uit Landgraaf, een 33-jarige Heerlenaar en drie vrouwen van 32, 37 en 58 jaar uit Heerlen, Landgraaf en Kerkrade. Ze worden verdacht van overtreding van de opiumwet en witwassen van geld. De amfetamine was bestemd voor de Duitse markt. Maandagochtend pakte de politie ook nog een 62-jarige vrouw uit Kerkrade op.


Het is toch jammer..... :(
w
weedloverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Feestje bij de politie daar :rock:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Shit happens, moet je je zaakjes maar beter regelen.
s
shahLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik dacht al dat ik iets kwijt was. :)
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#5
Godverdomme, ik hoop dat dit geen grote gevolgen heeft voor de lokale speedmarkt. Maarja ik denk het wel, kut, kut, kut.
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat was voor mijn weekend jwz
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
beter, mensen die op zo'n leeftijd nog drugs dealen die snappen het leven niet
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#8
gNuxx zei:
beter, mensen die op zo'n leeftijd nog drugs dealen die snappen het leven niet
Klik om te vergroten...

Jij dacht dat zulke hoeveelheden door twintigers, met een petje op en een Golf GTI, werden verhandeld? Think again... :wink:
x
x_VorteX_xLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zo zonde van die 400 Kilo :(
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
sow 400 kg dat is niet mis.
wat is daar nu de straatwaarde van?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Godverdomme zeg, wat een zonde.. Naja, gelukkig geen mdma..
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flameon zei:
sow 400 kg dat is niet mis.
wat is daar nu de straatwaarde van?
Klik om te vergroten...

400kg= 400.000gr. neem aan 5 euro de gr.
400.000x5= 2000.000 euro (2miljoen)
en aan woeker prijzen of als je maar een grametje wil 10eurotjes

400.000x10= 4000.000 (4miljoentjes)

in iedergeval mooi zakcentje kwijt :grin:
zouden ze geen 100gr kunne missen ? wie ziet het verschil nu tussen 400.000gr en 399.900gr ? :tearsofjoy:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
mattskovic zei:
Flameon zei:
sow 400 kg dat is niet mis.
wat is daar nu de straatwaarde van?
Klik om te vergroten...

400kg= 400.000gr. neem aan 5 euro de gr.
400.000x5= 2000.000 euro (2miljoen)
en aan woeker prijzen of als je maar een grametje wil 10eurotjes

400.000x10= 4000.000 (4miljoentjes)

in iedergeval mooi zakcentje kwijt :grin:
zouden ze geen 100gr kunne missen ? wie ziet het verschil nu tussen 400.000gr en 399.900gr ? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Het wordt ook nog versneden wat de prijs per gram ook flink omhoog brengt.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
gNuxx zei:
beter, mensen die op zo'n leeftijd nog drugs dealen die snappen het leven niet
Klik om te vergroten...

Of juist wel?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#15
acidboy zei:
gNuxx zei:
beter, mensen die op zo'n leeftijd nog drugs dealen die snappen het leven niet
Klik om te vergroten...

Of juist wel?
Klik om te vergroten...

De beste & meest profi lieden uit de handel die ik ken zijn tussen de 50 & 60 jaar oud. De XTC-Godfather uit de Zaanstreek heeft zelfs al een respectabelle leeftijd van boven de 75.
:sunglasses: Mensen met zo'n inborst gaan echt niet zitten wegkwijnen achter de geraniums. Die zijn niet aan dope maar aan spanning verslaafd. En aan een continue cashflow :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."