Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiethandelaren betalen 1,8 miljoen terug

Wiethandelaren betalen 1,8 miljoen terug

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat is veel geld :openmouth:
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Twee veroordeelde drugshandelaren uit Utrecht moeten samen bijna 1,8 miljoen euro betalen aan de staat. Dat heeft de rechtbank Utrecht dinsdag bevolen.

De 50-jarige en 41-jarige mannen werden in 2005 veroordeeld tot gevangenisstraffen van 23 en 24 maanden.

De rechtbank vindt het inmiddels aannemelijk dat de twee veel geld hebben verdiend met de handel in stekjes, wiet en de export van hasj naar Duitsland en Noorwegen. Daarom moeten de mannen ieder bijna 900.000 euro terugbetalen.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zielig voor die lui. Laten we naar Den Haag gaan om de boel daar in brand te steken! Dat ga ik serieus eens een keer doen. Verkleed als moslim met dynamiet staven in mijn handen en een dikke, harige lul hangend uit mijn broek. En dan dansen met alles en iedereen die ik tegen kom. Lijkt me geweldig!
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindgamer zei:
Zielig voor die lui. Laten we naar Den Haag gaan om de boel daar in brand te steken! Dat ga ik serieus eens een keer doen. Verkleed als moslim met dynamiet staven in mijn handen en een dikke, harige lul hangend uit mijn broek. En dan dansen met alles en iedereen die ik tegen kom. Lijkt me geweldig!
Klik om te vergroten...

Als je geen burgeroorlog wil zou ik toch iets anders nemen dan een moslim outfit :P
b
bobbyzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha knap lullig voor die gasten :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
zolang ze dat geld ook hebben vind ik niet dat ze moeten klagen, ik hoop alleen voor ze dat ze het niet al opgemaakt hebben en ik ken niemand die een kleine miljoen euro bewaart.

risico van het vak

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."