Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCensuur

Censuur

8 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oja, na wat zoekwerk, wel wat kleine artikelen gevonden. Maar er wordt steeds gezegd 10 duizenden. Niet 2,3 miljoen.

Maarja, details he, wie geeft daar nou om.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Betreffende de zieke demonstratie in Washington, waar niemand iets van weet, op de een of andere rare manier.

http://www.dailymail.co.uk/news/worldne ... ation.html

Ik heb er niets over gelezen/gehoord, niet in het NRC, niet in de Volksrkant, niet op het NOS journaal, niets.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een vriend van me vertelde me vandaag hierover, maar geen idee wat zijn bron was, zal het morgen eens vragen.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mooi toch dat het gecensureerd word, Wie wilt er nou handje vol republikeinen zien demonstreren.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#5
acidboy zei:
Betreffende de zieke demonstratie in Washington, waar niemand iets van weet, op de een of andere rare manier.

http://www.dailymail.co.uk/news/worldne ... ation.html

Ik heb er niets over gelezen/gehoord, niet in het NRC, niet in de Volksrkant, niet op het NOS journaal, niets.
Klik om te vergroten...


Ach er gebeuren zo veel dingen in de wereld waar wij niks van afweten, er vind volgens mij al censuur plaats sinds het begin van de mensheid. Het ergste is dat iedereen denkt dat het niet zo is en dat je op het journaal, zeker iets serieus als nos of nrc, de volledige waarheid hoort.

@immo, :tearsofjoy: wij hier in het socialiste europa zeker niet, wat gaan protesteren omdat iemand de ziektekosteverzekering betaalbaar wil maken, hahahahahaha.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flip Trip zei:
acidboy zei:
Betreffende de zieke demonstratie in Washington, waar niemand iets van weet, op de een of andere rare manier.

http://www.dailymail.co.uk/news/worldne ... ation.html

Ik heb er niets over gelezen/gehoord, niet in het NRC, niet in de Volksrkant, niet op het NOS journaal, niets.
Klik om te vergroten...


Ach er gebeuren zo veel dingen in de wereld waar wij niks van afweten, er vind volgens mij al censuur plaats sinds het begin van de mensheid. Het ergste is dat iedereen denkt dat het niet zo is en dat je op het journaal, zeker iets serieus als nos of nrc, de volledige waarheid hoort.
Klik om te vergroten...

I know.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat "don't tase me bro!" incident bij een lezing die John Kerry gaf werd ook niet breed uitgesmeerd op het nieuws gebracht hier in NL :rolleyes:
NOS heeft daar sowieso een handje van, censureren.
Thanks for the tip acid

edit: dat filmpje daaronder waarin een dametje van cnbc oid. wat verteld spreekt van een mensenmassa van in de tienduizenden, 2.3 miljoen.
Hehe, het is dan ook geen Jean Michel-Jarre :P
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Toch kan ik er met mijn hoofd niet bij dat er milioenen mensen gaan demonstreren tegen een sociaal plan, en slechts weinigen tegen alle echte achterlijkheid die er gebeurd daar. :cry:

Het is dan wel sencuur, maar omgekeerd van wat je zou verwachten eigenlijk. Je verwacht dat sensuur gebruikt word om niet te laten zien hoe diep de leiders zijn gezonken, om te verbergen wat een inhumane dingen er gedaan worden. Nu word sensuur dus gebruikt om niet te laten zien hoe diep de amerkaanse bevolking is gezonken die juist tegen een humaan beleid is. (of ben ik nu te veel geindoctrineerd door onze socialistische overheid ofzo?)

En hoe dom kun je dan zijn om obama met hitler te gaan vergelijken, terwijl de demonstranten een stuk dichter bij het nazisme liggen dan obama zelf. Ik zie het al voor me zeg, laten we gaan demonstreren tegen femke halsema en haar een nazi noemen omdat ze links is :rolleyes:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom zou dit in Nederland op het nieuws moeten worden uitgemeten? We weten toch dat wat de Amerikanen socialisme noemen hier nog zou knuffelen met extreem rechts?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."