#1
Ik vind het gewoon een vies wijf,één keer neuken en je hebt vast enkele nare geslachtsziekten.
Heb je wel eens van condooms gehoord? Ja? Weet je ook waar ze voor dienen? Weet je trouwens zeker dat dit de reactie is waarmee je dit topic wilt kicken?zazzoo zei:Ik vind het gewoon een vies wijf,één keer neuken en je hebt vast enkele nare geslachtsziekten.
Hij kan er niets aan doen :Exceptional Insight zei:Heb je wel eens van condooms gehoord? Ja? Weet je ook waar ze voor dienen? Weet je trouwens zeker dat dit de reactie is waarmee je dit topic wilt kicken?zazzoo zei:Ik vind het gewoon een vies wijf,één keer neuken en je hebt vast enkele nare geslachtsziekten.
Woonplaats: België
Ja want elke hermafrodiet heeft herpes of een andere geslachtsziekte..zazzoo zei:JA. Ja. En JA. Maar wist jij dat je door zoenen ook herpes en andere ziektes kan krijgen van zo'n vieze wijven.![]()
[/quote] IDDWoonplaats: België
Maar wist jij dat herpes blaren zo afstotelijk zijn dat zelfs jij als Belg niet zo dom bent om daar met je slijmvliezen tegenaan te wrijven?zazzoo zei:JA. Ja. En JA. Maar wist jij dat je door zoenen ook herpes en andere ziektes kan krijgen van zo'n vieze wijven.![]()
Man toch, gaan we die toer op Belgen dit Belgen dat. Belgen zijn niet dom alleen onwetend en NaïefExceptional Insight zei:Maar wist jij dat herpes blaren zo afstotelijk zijn dat zelfs jij als Belg niet zo dom bent om daar met je slijmvliezen tegenaan te wrijven?zazzoo zei:JA. Ja. En JA. Maar wist jij dat je door zoenen ook herpes en andere ziektes kan krijgen van zo'n vieze wijven.![]()
Je maakt het me te makkelijk, zo is het niet leuk.zazzoo zei:Man toch, gaan we die toer op Belgen dit Belgen dat. Belgen zijn niet dom alleen onwetend en NaïefEn ik ben Antwerpenaar, das nog iets anders dan een gewone Belg
![]()
Aw wat lief. Als je goed je best doet kun jij het op een dag ook hoor.zazzoo zei:Hey Exceptional Insight, ik begin te begrijpen hoe je aan bijna 6000 berichten komt hier op het forum... en dan zo het baasje uithangen tssss.
Lauu zei:waarom zou iemand dit boeien? commerciele troep...lelijke hoer
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."