Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJongen vermist...

Jongen vermist...

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sinds zaterdagavond 31 oktober jl. wordt de 20-jarige Sylvian Kuil uit Enschede vermist.

Die zaterdagavond is Sylvian voor het laatst door medeflatbewoners gezien toen hij bij de woning aan de Paulus Moreelsestraat in Enschede wegfietste. Sinds dat moment is er niets meer van hem vernomen en een ongeluk wordt gevreesd.



Signalement:
Sylvian is ongeveer 1m 85 lang en heeft een fors postuur. Hij was die zaterdagavond de 31e oktober o.a. gekleed in een jas van het merk Nike, van onderen zwart met daarboven vele blauw / paarse blokjes dan wel figuurtjes.

Getuigenoproep:
Heeft u informatie over de mogelijke verblijfplaats van Sylvian. Neemt u dan contact op met de politie Twente in Enschede via 0900-8844 of eventueel anoniem via 0800-7000


http://www.politie.nl/twente/nieuws/091102001jongenvermist.asp

http://www.tctubantia.nl/regio/5748379/20jarige-Sylvain-Kuil-uit-Enschede-vermist.ece

http://www.vermist.nl/index.php?id=...osvermist_pi5[showUid]=17909&cHash=a429dab0f2
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ken je hem?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
nee,maar dit stond op een ander forum en die gast die het daar postte ken ik wel
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
damn...hoop dat ie snel gevonden wordt dan! :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lijkt me ook vreselijk als ouder zijnde.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
Lijkt me ook vreselijk als ouder zijnde.
Klik om te vergroten...

Dat is een ding wat zeker is.

Ik hoop dattie snel gevonden wordt. Lijkt me vreselijk om mee te maken dat een goeie bekende ineens verdwijnt.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
kende hem eigenlijk via maat van mij
volgens mij geen schrijver.. muziek was zn dingetje, maakte hele toffe beats
hij kwam regelmatig in 2008 bij die maat van mij over de vloer, daar zaten we vaak jointjes te roken en elkaars beats te luisteren.. verder gewoon chillen
hij zou diep in schulden hebben gezeten en zwaar depri zijn, hier slikte hij medicijnen voor :(
Klik om te vergroten...

van ander forum..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."