Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPolitie houdt 130 mensen aan op danceparty

Politie houdt 130 mensen aan op danceparty

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Politie houdt 130 mensen aan op danceparty

07-02-2010 | Door: ANP

ARNHEM (ANP) - De politie heeft zaterdag tijdens het dance-evenement Hard Bass in de GelreDome in Arnhem 130 mensen aangehouden, vooral wegens drugsbezit. In totaal kwamen er 20.000 bezoekers naar het stadion, meldde de organisatie zondag.

Enkele tientallen mensen bezochten de eerstehulppost, vooral wegens problemen door alcoholgebruik. Niemand hoefde naar het ziekenhuis.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
tsja altijd veel controle in Arnhem...
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat leven we toch in een raar land....

Politie houdt 130 mensen aan wegens drugsbezit en in de volgende zin staat dat er tientallen mensen naar de ehbo moesten wegens alcoholgebruik.

Wat is nou toch precies het grootste probleem hier? :confused:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Achterlijke mensen die meer zuipen dan dat ze aankunnen.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er was idd wel een hondje ja, maarja zoals gewoonlijk brengen ze het weer uit proportie
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lauu zei:
Er was idd wel een hondje ja, maarja zoals gewoonlijk brengen ze het weer uit proportie
Klik om te vergroten...
net of ze alleen maar mensen aanhouden met die politiehond. in Arnhem lopen ook wel vaak stillen rond o.a.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
Lauu zei:
Er was idd wel een hondje ja, maarja zoals gewoonlijk brengen ze het weer uit proportie
Klik om te vergroten...
net of ze alleen maar mensen aanhouden met die politiehond.
Klik om te vergroten...

Nee, dat begrijp ik zelf ook wel...maar ze maken het altijd erger dan dat het in werkelijkheid is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."