Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCannabis Bevrijdingsdag, Zaterdag 8 mei 2010 - Amsterdam

Cannabis Bevrijdingsdag, Zaterdag 8 mei 2010 - Amsterdam

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij wist Immo dat al wel.

anyway...ik had wel willen gaan, maarja vanavond pas terug gekomen van een weekje vakantie.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kreeg dit zojuist in mijn mail. Ik heb er zelf geen interesse in. Maar ik vind het initiatief toch sympathiek genoeg om het hier even neer te planten:

¨VERENIGING VOOR OPHEFFING VAN HET CANNABISVERBOD
Beste mensen

Nog één nachtje slapen en dan is het zover: Cannabis Bevrijdingsdag 2010 in het Westerpark in Amsterdam vanaf 12 tot 22 uur. Negen muzikale acts, tien sprekers, een grote hennepmarkt en een Cannabis Filmfestival in het Ketelhuis en dat allemaal GRATIS…

Zie voor meer info: http://www.cannabisbevrijdingsdag.org

Cannabis Bevrijdingsdag is een coproductie van de Vereniging voor Opheffing van het Cannabisverbod Opheffing van het Cannabisverbod en de Vereniging Voor Cannabis Consumenten. De presentatie is in handen van schrijver en cartoonist DC Lama, die zijn nieuwe verhalenbundel Wieteratuur zal presenteren. Vijf dagen na het Cannabis Tribunaal in Den Haag, waar prominente politici als Gerd Leers en Dries van Agt hartstochtelijk bepleitten cannabis ‘te verlossen uit de klauwen van de strafwet’, willen de VOC en de VVCC dit pleidooi feestelijk kracht bij zetten.

Het feest barst om 12.00 uur los en duurt tot tien uur ’s avonds. Artiesten als Spinvis, Armand, Joost Bellifante en vele anderen zullen er een aangenaam relaxed festival van maken. Klik hier voor een uitgebreide beschrijving van alle sprekers en muzikale acts. Ridder Radio zendt de hele dag live uit vanuit het Ketelhuis, waar ook het Cannabis Filmfestival plaatsvindt. Klik hier voor een PDF van het complete filmprogramma. Alle films zijn gratis toegankelijk, maar je moet wel eerst een kaartje ophalen bij de VOC-stand op de hennepmarkt (maximaal 1 per persoon).

Bij de stand van coffeeshopstaking.nl op de hennepmarkt kun je meedoen aan een Cannaquiz: vul elf multiple choice vragen in en wie weet win jij wel de hoofdprijs: een geheel verzorgde 8-daagse reis naar Zuid Spanje voor twee personen!

Cultuurpark Westergasfabriek is makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer: bus 18 en 22 vanaf het centraal station. Vanaf de halte Haarlemmerplein is het een minuut of vijf lopen. Vanuit het centrum kun je ook tramlijn 10 nemen, halte Van Limburg Stirumplein.

Cannabis Bevrijdingsdag
Westerpark Amsterdam (op het grasveld)
Zaterdag 8 mei 2010
14:00 – 22.00 uur ¨
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad wel leuk, helaas moet ik morgen werken..

Dan steek ik vanavond na 12'en maar een jointje aan. :wink:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wist niet dat we een cannabis verbod hadden.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#5
Immo zei:
Ik wist niet dat we een cannabis verbod hadden.
Klik om te vergroten...

Het wordt gedoogd. Je mag wel iets van 5 planten in je vensterbank hebben staan, en theoretisch gezien zou iedere coffeeshop dan heel veel van zulke thuiskwekers moeten kennen om dagelijks het assortiment bij te werken. Maar aangezien dit onhaalbaar is koopt iedere (?)coffeeshop illegaal haar waar bij een grote producent. En dat is dus verboden.

Het moet voor een politieagent wsl wel een vreemde gewaarwording zijn om bv de zolder van een illegaal bijverdienende bijstandmoeder leeg te ruimen, terwijl ze in feite kweekt voor een legale winkel die belasting afdraagt.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klinkt leuk, helaas is het alleen een beetje ver weg voor mij :P
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lauu zei:
Volgens mij wist Immo dat al wel.
Klik om te vergroten...
Ik kon het niet echt plaatsen als sarcastische of grappige opmerking, dus ik dacht laat ik het maar serieus nemen. Kan iig geen kwaad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."