Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNigeriaanse politicus smokkelt twee kilo cocaïne

Nigeriaanse politicus smokkelt twee kilo cocaïne

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Om geld voor zijn herverkiezing in 2011 in te zamelen zag hij geen andere manier dan drugs te smokkelen.
Klik om te vergroten...

is het niks voor wilders om zo aan geld te komen voor zijn campagne???
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nigeriaanse politicus smokkelt twee kilo cocaïne

Uitgegeven: 17 mei 2010 23:34
Laatst gewijzigd: 18 mei 2010 00:00


AMSTERDAM - Op de luchthaven van Lagos is een Nigeriaanse politicus betrapt die honderd bolletjes met in totaal twee kilogram cocaïne had ingeslikt.

De man liep tegen de lamp toen hij voor een vlucht naar Duitsland door een scanapparaat moest.

De 52-jarige Eme Zuru Ayortor zit in het Huis van Afgevaardigden van de deelstaat Edo. Tegen de politie verklaarde hij dat zijn verkiezingscampagne in 2007 hem financieel geruïneerd had.

Om geld voor zijn herverkiezing in 2011 in te zamelen zag hij geen andere manier dan drugs te smokkelen.
© Novum

bron:nu.nl
Klik om te vergroten...
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is toch wat he! Dus daarom heeft Prins Alexander een huis in Afrika laten bouwen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha :grin: Dit is echt wel epic he, het ons verbieden en dan zelf met een lichaam vol bolletjes over de grens proberen te komen... :tearsofjoy:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zou me niks verbazen Gonzo. Ik werk in de verslavingszorg en weet via via dat genoeg politici aan de pep/coke etc zitten
A
AzazelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flameon zei:
Zou me niks verbazen Gonzo. Ik werk in de verslavingszorg en weet via via dat genoeg politici aan de pep/coke etc zitten
Klik om te vergroten...

Tsjah, blijven lullen is danook een pluspunt voor politici, nah?
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flameon zei:
Zou me niks verbazen Gonzo. Ik werk in de verslavingszorg en weet via via dat genoeg politici aan de pep/coke etc zitten
Klik om te vergroten...


namen wil ik horen,hahaha.. :grin:

femke halsema aan de pep,balkenende aan de paddo's en rita verdonk aan de datura??
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sorry beroepsgeheim .... ik doel dan meer op stimulerende middelen niet trippen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."