#1
Flameon zei:Opzich prima om te voorkomen dat mensen fout behandeld worden in het buitenland.
Anderzijds vind ik dat men zich moet mengen met ons kaaskoppen
De reden dat ze fout behandeld worden in het buitenland, is dat ze te stom zijn om te snappen dat de Nederlandse gezondheidszorg tot de beste van de wereld behoort. Het gebrek aan vertrouwen onder de allochtonen in Nederland is dus totaal ongegrond.