Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOphef om 'respectloze' zwembroek

Ophef om 'respectloze' zwembroek

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Guangzhou - Het mannelijke waterpoloteam van Singapore is in opspraak geraakt door het ontwerp van hun zwembroeken. De vlag van het land is namelijk op een 'ongepaste manier' verwerkt in de zwembroek, vindt de overheid van Singapore.

Het waterpoloteam doet mee aan de Asian Games in China. De vlag van Singapore, een maansikkel en een vijftal sterren, springt op uit het kruis van de spelers. De overheid van Singapore heeft het team berispt, omdat de vlag van het land “op een respectloze wijze” wordt gedragen, meldt The Telegraph.

De teamleden hebben beloofd de zwembroek weg te gooien na afloop van de Spelen, omdat de officiële regels verbieden te verwisselen van uniform tijdens de competitie. “Jammer genoeg heeft het team ons advies niet gevraagd bij het ontwerpen van de broek”, aldus een woordvoerder van de overheid. “We hadden ze zeker verteld dat dit ontwerp niet door de beugel kan.”




:tearsofjoy:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nouja ik snap niet waar ze een probleem van maken hoor. Ik vind het enigszins grappig en eigenlijk ook niet geheel interessant.
Kut Singapore :tearsofjoy:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Valt best mee toch.. Als die sterren nou op de achterkant hadden gestaan.. :beer:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dione zei:
Valt best mee toch.. Als die sterren nou op de achterkant hadden gestaan.. :beer:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voor lul staan ze toch al, met zo'n badmuts.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als het nu zo uit zag kan ik me voorstellen dat er ophef is

H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flameon zei:
Als het nu zo uit zag kan ik me voorstellen dat er ophef is

Klik om te vergroten...

Godver, heeft dat kut model toch gisteren mijn extra paar sokken gejat!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zie er niks verkeerd aan .... omhef om niks weer, zoals zovaak in deze wereld

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."