Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWikiLeaks-oprichter Julian Assange gearresteerd

WikiLeaks-oprichter Julian Assange gearresteerd

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
Wikileaks wilt documenten publiceren die wel meer dan genoeg mensen in levensgevaar kunnen brengen, wat ik uiteraard een kwalijke zaak vind (denk aan informanten en dergelijke).
Klik om te vergroten...

Ja, dat bedoelde ik; beetje slecht verwoord. Burgers schieten er geen fuck mee op om dat soort dingen te weten. Toch "moeten" die documenten weer verspreid worden.
Stelletje idealistische hufters die niet rationeel kunnen nadenken.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://www.guardian.co.uk/news/blog/201 ... ve-updates

Geen uitlekken van 100k aan materiaal zoals eerder belooft, wikileaks draaikonten :openmouth:
Ze gaan dus door op de manier zoals ze nu aan het doen zijn, via kranten (the guardian en dergelijke) gecensureerd (wat betreft namen) de documenten verspreiden.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zelf moeten die Amerikanen alles over ons weten (zie artikel over het beschikbaar stellen van al onze gegevens aan Amerika door de Nederlandse regering), maar als er gevoelige informatie over hun in het openbaar komt dan schreeuwen ze moord en brand.

We worden overal vastgelegd door camera's, onze vingerafdrukken en andere meest persoonlijke gegevens gaan in databases die gemakkelijk gekraakt kunnen worden en worden zelfs gegeven aan een land waar ik nog nooit geweest ben. Maar hun informatie mag niet bekend worden voor onze 'eigen veiligheid'? Geloof je het zelf.. Regeringen geven reet om ons en denken alleen aan hun eigen belangen.

En nu wordt een onschuldige man, want ik geloof er echt helemaal niks van dat hij iets met verkrachting te maken heeft, opgepakt terwijl hij helemaal niets illegaals gedaan heeft. Het is te gek voor woorden.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gotta love it :beer:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ze 'm krijgen stoppen ze 'm in een isoleercel, en is ie dood binnen nu en 5 jaar. Niemand die 't toch merkt als ie dood is of in een isoleercel, want niemand die 'm ziet.

Bovendien zijn er al duizende mensen die alles van wikileaks hebben gedownload. En word 't ook nog is met torrents verspreid, niet meer te stoppen dus.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
kaasbaas zei:
Als ze 'm krijgen stoppen ze 'm in een isoleercel, en is ie dood binnen nu en 5 jaar. Niemand die 't toch merkt als ie dood is of in een isoleercel, want niemand die 'm ziet.
Klik om te vergroten...

Wat een bullshit.
Alsof mensen dan geen vragen gaan stellen. :rolleyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alsnog, men stelt vragen en dan worden wij wel weer zo gemanipuleerd dat we ons zorgen gaan maken over andere dingen, en dan komt men in black om Julian uit ons geheugen te flitsen :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een op hef over die kerel :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Verbaast je dat?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het gaat er ook niet echt om wat hij heeft misdaan wat betreft die vrouwen maar meer zijn geniale acties wat betreft al die documenten. Er zijn weinig gekken die het voor elkaar krijgen om zoveel ambassades in verlegenheid te brengen, en op zo'n schaal klokkenluider te zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."