Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWietplantage bij basisschool

Wietplantage bij basisschool

12 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou er niet om moeten lachen, vooral omdat het een basisschool is, maar ik moest toch wel lachen. Een plantage bij de Plantage, kom op, hoe kan je niet lachen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wietplantage bij Plantage-school

In Houten is een hennepkwekerij ontdekt. De locatie is opmerkelijk: boven een basisschool die De Plantage heet. Er zitten flatwoningen boven de school en in een van die woningen stonden de planten in de woon- en slaapkamer.De plantage werd ontdekt door schilders die De Plantage, de school dus, een opknapbeurt gaven. Zij zagen de planten staan en belden de politie. Er is niemand aangehouden.Het is niet duidelijk hoeveel planten in de plantage, de kwekerij dus, stonden.Volgens de politie hebben de schilders "het enige juiste" gedaan door de politie te bellen. "Er hadden gevaarlijke situaties kunnen ontstaan door de hennepplantage."

Ze worden steeds creatiever..

http://m.nos.nl/pl/svt/si/nos/po/opnl/p ... _id/547274
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeezes boven een basisschool, best serieus.

Toch zit ik hier met een grijns op me gezicht omdat het best grappig is :)
Toepasselijke naam die naam van de basisschool...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Erg ironisch ja haha,
Maar verder wel kwalijk, wie weet staan er nu nog 50 scholen vol..
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien tijd voor me om toch maar eens leraar te worden :mrgreen:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
mandragora zei:
Misschien tijd voor me om toch maar eens leraar te worden :mrgreen:
Klik om te vergroten...
:mrgreen:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#7
mandragora zei:
Misschien tijd voor me om toch maar eens leraar te worden
Klik om te vergroten...

Haha inderdaad xD. Ook handig dat ze van die nullijn afgaan in 2014 ^^
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Eigenlijk wel slim hè, wie verwacht er nu een plantage bij een basisschool... Dat is toch wel één van de laatste plaatsen waar je zou gaan zoeken xD
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
ZERO- zei:
Eigenlijk wel slim hè, wie verwacht er nu een plantage bij een basisschool... Dat is toch wel één van de laatste plaatsen waar je zou gaan zoeken xD
Klik om te vergroten...

Zolang de volgende maar niet bij de kinderopvang gaat kweken nu :openmouth:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Oké ik zal het uit mijn hoofd laten :flushed:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je eerlijk deelt kunnen we best een oogje dichtknijpen :openmouth:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Echt overal schieten kleine en grote kwekerijtjes uit de grond als paddestoelen.
De staat kan er in principe niets meer aan doen, per drie plantages dat ze oprollen komen er gelijk 50 bij ofzo :grin: . Onbegonnen werk, yeah
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tijd terug was er trouwens een plantage gevonden in een bejaardenhuis door een brand.. Het word steeds gekker. En las het paar dagen terug weer ergens anders :wink:

Bij een brand in het Amsterdams bejaardentehuis St. Jacob aan de Plantage Middenlaan is een bewoner zwaargewond geraakt. De brand brak in de nacht van donderdag op vrijdag uit in de kamer van de bewoner. Het slachtoffer is met brandwonden en ademhalingsproblemen naar een ziekenhuis gebracht. De kamer brandde uit, maar het vuur verspreidde zich niet verder.

De oorzaak van de brand is nog niet bekend.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."