#1
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin ... aien.dhtml
Wie heeft het artikel in de Volkskrant van afgelopen zaterdag gelezen. Op de voorpagina een verwijzing naar een groots onderzoek door de krant naar de online drugshandel. Vandaag een commentaar op het onderzoek.
Voor mij geen nieuws, maar ik zie dit liever niet zo groots gepubliceerd en zie het als het begin van het einde van deze handel. Nu kunnen de zogenaamde autoriteiten er niet om heen en moet er actie komen. Houd deze ontwikkelingen nog zo lang als het gaat uit de schijnwerpers. Maar wellicht kwalijker, ook de iets minder weerbaren onder ons komen op ideeën, die anders aangewezen blijven op de straat. Iets waar de journalist naar verwijst en geheel lichtelijk hypocriet aan meewerkt. Wie heeft of kent een goede dealer?
Wat denken jullie?
Wie heeft het artikel in de Volkskrant van afgelopen zaterdag gelezen. Op de voorpagina een verwijzing naar een groots onderzoek door de krant naar de online drugshandel. Vandaag een commentaar op het onderzoek.
Voor mij geen nieuws, maar ik zie dit liever niet zo groots gepubliceerd en zie het als het begin van het einde van deze handel. Nu kunnen de zogenaamde autoriteiten er niet om heen en moet er actie komen. Houd deze ontwikkelingen nog zo lang als het gaat uit de schijnwerpers. Maar wellicht kwalijker, ook de iets minder weerbaren onder ons komen op ideeën, die anders aangewezen blijven op de straat. Iets waar de journalist naar verwijst en geheel lichtelijk hypocriet aan meewerkt. Wie heeft of kent een goede dealer?
Wat denken jullie?