#1
Legaal betekend natuurlijk niet helemaal unrestricted. En inderdaad, wat niet aan de regeltjes voldoet is vanzelfsprekend illigaal.
Het is alleen wel te hopen dat ze daar bij de VN ook door hebben dat teveel restricties (en accijnzen) er voor zorgen dat de illigale handel de overhand blijft houden dus dat het geen zin heeft ook maar te experimenteren met erg restrictieve legalisatie.
Ik heb het niet heel hoog op met die VN en verwacht dat het nog een halve eeuw vol mislukte halve maatregelen voortkomend uit compromissen tussen voor en tegenstanders duurt voordat we echt zijn waar we moeten zijn. Maar ik denk wel dat we er uiteindelijk gaan komen.
Het is alleen wel te hopen dat ze daar bij de VN ook door hebben dat teveel restricties (en accijnzen) er voor zorgen dat de illigale handel de overhand blijft houden dus dat het geen zin heeft ook maar te experimenteren met erg restrictieve legalisatie.
Ik heb het niet heel hoog op met die VN en verwacht dat het nog een halve eeuw vol mislukte halve maatregelen voortkomend uit compromissen tussen voor en tegenstanders duurt voordat we echt zijn waar we moeten zijn. Maar ik denk wel dat we er uiteindelijk gaan komen.