#1
http://www.telegraaf.nl/binnenland/28468400/__Dronken_kinderen_TT-feest__.html
Als dit al groot nieuws is... Ik denk dat er per weekend wel meer kids onder de 16 teveel zuipen.. Neemt niet weg dat die ouders vast heel blij zijn dat hun kids bezopen op de seh worden binnengebracht.
Staan daar nog wettelijke consequenties tegenover eigenlijk? Of dat de ouders aangesproken worden, jeugdzorg, of weet ik veel zoiets?
Ik maak er maar een pol bij voor de lol! Hoe oud was je toen je voor het eerst bezopen was? Ik was 16 maar dat was toen nog "legaal".
Als dit al groot nieuws is... Ik denk dat er per weekend wel meer kids onder de 16 teveel zuipen.. Neemt niet weg dat die ouders vast heel blij zijn dat hun kids bezopen op de seh worden binnengebracht.
Staan daar nog wettelijke consequenties tegenover eigenlijk? Of dat de ouders aangesproken worden, jeugdzorg, of weet ik veel zoiets?
Ik maak er maar een pol bij voor de lol! Hoe oud was je toen je voor het eerst bezopen was? Ik was 16 maar dat was toen nog "legaal".