Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZenuwschade na 360 lachgas capsules per week

Zenuwschade na 360 lachgas capsules per week

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bron: http://www.abc.net.au/news/2017-10-...ngerous-use-of-nangs-or-nitrous-oxide/9046574

A girl in her 20s struggles to walk. She has nerve damage to her spinal cord and may never recover. The cause? Bingeing on "nangs" — small canisters of nitrous oxide gas designed for whipping cream, but being misused as a recreational drug.

The female student was inhaling 360 nangs a week. Her future is bleak.

Lees verder...


Zo dan, dat is een beste hoeveelheid per week. :dizzy:
Lees hier meer over de risico's van het gebruik van lachgas.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Had dit al eerder gelezen. Zijn wel de extreme voorbeelden.

Ik wordt hier ergens ook wel een beetje moedeloos van, want bij juist gebruik en beperkte hoeveelheden is lachgas een van de meest veilige drugs. Helaas weet bijna niemand hoe je lachgas goed gebruikt. Zo denkt bijna iedereen dat je moet blijven in een uit ademen in de ballon, terwijl dat qua effect weinig toevoegt en het risico op zuurstoftekort aanzienlijk verhoogd.
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Helaas weet bijna niemand hoe je lachgas goed gebruikt. Zo denkt bijna iedereen dat je moet blijven in een uit ademen in de ballon, terwijl dat qua effect weinig toevoegt en het risico op zuurstoftekort aanzienlijk verhoogd.
Klik om te vergroten...
Is er al een handleiding op het forum?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
MacLeod zei:
Is er al een handleiding op het forum?
Klik om te vergroten...
Volgens mij niet. Zou ik opzich best kunnen schrijven, maar heb daar voorlopig de tijd en energie niet voor helaas.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jeetje... wat extreem veel! Ik heb er nog helemaal geen ervaring mee. Staat nog op mijn To-do-lijstje.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#6
MacLeod zei:
Is er al een handleiding op het forum?
Klik om te vergroten...

Daar wil ik me wel aan wagen. Wel lijkt me dat onderzoek ernaar wat meer tijd zal kosten, en ik heb het komende week erg druk.
Als niemand anders zich geroepen voelt zal ik volgend weekend beginnen met research en het samenstellen van de handleiding.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fenrir zei:
Daar wil ik me wel aan wagen. Wel lijkt me dat onderzoek ernaar wat meer tijd zal kosten, en ik heb het komende week erg druk.
Als niemand anders zich geroepen voelt zal ik volgend weekend beginnen met research en het samenstellen van de handleiding.
Klik om te vergroten...
Dat zou super zijn en wil hem ook wel even voor je nalopen dan op juistheid en volledigheid.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Je moet wel echt flink doorwerken om dat aantal per week te halen zeg.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fenrir zei:
Daar wil ik me wel aan wagen. Wel lijkt me dat onderzoek ernaar wat meer tijd zal kosten, en ik heb het komende week erg druk.
Als niemand anders zich geroepen voelt zal ik volgend weekend beginnen met research en het samenstellen van de handleiding.
Klik om te vergroten...

Psychedelibee zei:
Dat zou super zijn en wil hem ook wel even voor je nalopen dan op juistheid en volledigheid.
Klik om te vergroten...

Nog één of twee avondjes schrijfwerk :confused:mile: Het grootste deel van het onderzoek en fact-checking is gedaan, maar...
Ik bedenk me net dat ik niet zeker weet waar de handleiding thuishoort! Drugs Algemeen? Research Chemicals? Een nieuw subforum onder Verdovend?
@Psychedelibee
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fenrir zei:
Nog één of twee avondjes schrijfwerk :confused:mile: Het grootste deel van het onderzoek en fact-checking is gedaan, maar...
Ik bedenk me net dat ik niet zeker weet waar de handleiding thuishoort! Drugs Algemeen? Research Chemicals? Een nieuw subforum onder Verdovend?
@Psychedelibee
Klik om te vergroten...
Goed bezig man! Als ik nog even mee moet lezen, laat het me weten. Misschien wel handig dit eerst via pb te doen, voordat je hem plaatst.

Wat betreft het subforum is drugs algemeen het meest passend. We hebben een tijdje geleden besloten geen nieuwe subfora meer te maken omdat het er al zoveel zijn. Wellicht doen we het in de toekomst nog wel eens, maar dan zijn er andere kandidaten die veel meer topics zien dan lachgas.
G
GezelligheidLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had een 10 liter tank thuis staan een tijdje terug. Toen gingen we na een feestje lekker ballonetjes nemen. Maar na een tijdje werd het steeds normaler om een ballonetje te nemen ADE was bezig en veel feestjes. Op een gegeven moment te veel van die ballonetjes genomen en dat heeft ook schade aan me zenuwe opgeleverd. Als ik nu eentje neem na 3 maanden ga ik helemaal fout klap ik zo neer. Ik ben nu bezig met een vitamine 3 kuur al een aantal maanden en dat gaat goed. Voor mij geen ballonetjes meer! Onderschat het niet ballonetje te veel kan zware schade aanrichten!
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ervaren gebruiker zei:
Ik had een 10 liter tank thuis staan een tijdje terug. Toen gingen we na een feestje lekker ballonetjes nemen. Maar na een tijdje werd het steeds normaler om een ballonetje te nemen ADE was bezig en veel feestjes. Op een gegeven moment te veel van die ballonetjes genomen en dat heeft ook schade aan me zenuwe opgeleverd. Als ik nu eentje neem na 3 maanden ga ik helemaal fout klap ik zo neer. Ik ben nu bezig met een vitamine 3 kuur al een aantal maanden en dat gaat goed. Voor mij geen ballonetjes meer! Onderschat het niet ballonetje te veel kan zware schade aanrichten!
Klik om te vergroten...
Hoeveel ballonnetjes per keer/week/maand nam je dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."