Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMinder festivals in strijd tegen drugs

Minder festivals in strijd tegen drugs

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rc-newbie zei:
Waar het in NL sowieso steeds meer op begint te lijken de laatste tijd.
Klik om te vergroten...
Die flappie lekker zijn eigen graf laten graven, Grapperhaus zegt gewoon wat de vrome achterban wil horen.
Mezelf zei:
Volgens mij was het bij Q-base een keer dat toen ik vip entree had, ik ertussenuit gepikt werd door een snuffel hond.
Klik om te vergroten...
Ik heb tot twee maal toe mee gemaakt dat er op Antwerpen centraal een stuk of 10 politieagenten stonden met twee drugshonden en dat ik er langs liep met m'n rugzakje vol met verschillende soorten drugs. Het is wel vaker gezegd maar drugshonden lijken enkel de geur van wiet en stres op te pikken. Ik heb een verborgen extra laag in mn portemonnee, is regelmatig voorgekomen dat er bij mijn kleingeld werd gekeken maar daar houdt het dan standaard bij op.
ATGC zei:
Het was ook een grap, alhoewel ik weinig affiniteit met edm/techno/acid e.d. heb
Klik om te vergroten...
Je moet wat meer in de richting van minimal, deep house, melodieus zoeken. Wanneer zulk soort genres worden gedraaid komt er vrijwel nooit geouwehoer voor, alleen al voor het meer stabiele volk vind ik dit meer de moeite waard.
Neo-Shulginist zei:
Als er meerdere verpakkingen worden gevonden of meerdere soorten drugs dan is het al geen gebruikershoeveelheid meer.
Klik om te vergroten...
LSD dropper mee en dan kun je gedoogd het gehele festival terrein plat leggen. :3
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
acht.zes zei:
Ik heb me laten vertellen dat de reden dat de XTC pillen in Nederland zo hoog gedoseerd zijn ligt aan het feit dat je van het OM 1 pil bij je mag hebben.

Dan zou je zo maar kunnen conlcluderen dat het OM medeverantwoordelijk is bij incidenten met hooggedoseerde pillen...
Klik om te vergroten...

Ik heb ook wel eens gehoord dat je een pil niet thuis al in 2en moet breken zodat je 2 halfjes hebt, omdat het dan gezien wordt als 2 pillen? Weet niet of dat klopt, maar vond ik ook al zo krom klinken als het wel waar is.
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jmths zei:
Je moet wat meer in de richting van minimal, deep house, melodieus zoeken. Wanneer zulk soort genres worden gedraaid komt er vrijwel nooit geouwehoer voor, alleen al voor het meer stabiele volk vind ik dit meer de moeite waard.
Klik om te vergroten...

Wat ik bedoel is dat ik een bepaalde muzieksmaak heb waar een hoop elektronische muziek buiten valt, met name de grote genres. Als ik naar elektronisch luister dan is het meestal synthwave, ebm/cybergoth en af en toe italodisco. Dingen met dus over het algemeen songstructuren en afgebakende nummers.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een grap is die kerel, zeg. Echt koekoek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."