#1
Die flappie lekker zijn eigen graf laten graven, Grapperhaus zegt gewoon wat de vrome achterban wil horen.Waar het in NL sowieso steeds meer op begint te lijken de laatste tijd.
Ik heb tot twee maal toe mee gemaakt dat er op Antwerpen centraal een stuk of 10 politieagenten stonden met twee drugshonden en dat ik er langs liep met m'n rugzakje vol met verschillende soorten drugs. Het is wel vaker gezegd maar drugshonden lijken enkel de geur van wiet en stres op te pikken. Ik heb een verborgen extra laag in mn portemonnee, is regelmatig voorgekomen dat er bij mijn kleingeld werd gekeken maar daar houdt het dan standaard bij op.Volgens mij was het bij Q-base een keer dat toen ik vip entree had, ik ertussenuit gepikt werd door een snuffel hond.
Je moet wat meer in de richting van minimal, deep house, melodieus zoeken. Wanneer zulk soort genres worden gedraaid komt er vrijwel nooit geouwehoer voor, alleen al voor het meer stabiele volk vind ik dit meer de moeite waard.Het was ook een grap, alhoewel ik weinig affiniteit met edm/techno/acid e.d. heb
LSD dropper mee en dan kun je gedoogd het gehele festival terrein plat leggen. :3Als er meerdere verpakkingen worden gevonden of meerdere soorten drugs dan is het al geen gebruikershoeveelheid meer.