Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoronacollege van Alex Friedrich [Het is geen onschuldige griep]

Coronacollege van Alex Friedrich [Het is geen onschuldige griep]

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1

Voor iedereen die denk dat het hetzelfde als griep is, kijk dit even.
D
De Zandman

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee. Beslist niet.
Nu hebben 2 oud collega's van mij in Italië óók corona.
Zij zijn wat ouder, dan ik.
En het gaat niet goed, zo heb ik zojuist vernomen.
Kutziekte!
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooie video. Heel helder. Ik ben alleen bang dat door de incubatie tijd misschien al echt vet veel mensen overal in Nederland nu al geïnfecteerd zijn. Gezien het zo sneeky is.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
De case fatality rate in zuid Korea is maar 0.7%
Gezien hun agressief testen en een vergelijkbare infrastructuur hebben met de westerse wereld kwa zorg zal dit waarschijnlijk een realistischer nummer zijn dan de 3.4% die het who uitbracht.

Momenteel in Nederland ziten we op ong 0.8% CFT dacht ik.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
benzzzy zei:
De case fatality rate in zuid Korea is maar 0.7%
Gezien hun agressief testen en een vergelijkbare infrastructuur hebben met de westerse wereld kwa zorg zal dit waarschijnlijk een realistischer nummer zijn dan de 3.4% die het who uitbracht.

Momenteel in Nederland ziten we op ong 0.8% CFT dacht ik.
Klik om te vergroten...
Weinig doden in Nederland idd. Ga er echter maar van uit dat dit behoorlijk gaat toenemen.
L
LoveSexDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#6
benzzzy zei:
De case fatality rate in zuid Korea is maar 0.7%
Gezien hun agressief testen en een vergelijkbare infrastructuur hebben met de westerse wereld kwa zorg zal dit waarschijnlijk een realistischer nummer zijn dan de 3.4% die het who uitbracht.

Momenteel in Nederland ziten we op ong 0.8% CFT dacht ik.
Klik om te vergroten...

Dat klopt ja, en als inderdaad 40 tot 70 procent van de mensen het virus krijgt zoals voorspeld dan zijn dat nog steeds tienduizenden doden in nederland
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
China*
Dit is compleet hun fout.
Als hun de "wet markets" hadden gereguleerd.

Ik hoopte dat ze hadden geleerd na de 2003 SARS uitbreek maar nee nu hebben we een zeer groter probleem.

150k gevallen in 3 maandjes tegenover 10000 in 2 jaar gg.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Weinig doden in Nederland idd. Ga er echter maar van uit dat dit behoorlijk gaat toenemen.
Klik om te vergroten...
CFT in Nederland ligt al op 1.7%.

Dit nummer staat open voor verandering.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is veeeeel te vol op deze wereld.
Veeeel te vol.
Wat gebeurt er dan
De natuur grijpt in.
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sorry kan het niet kijken.

Uh uh uh Uh uh uh uuuuhh
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."