Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsConcertorganisator Mojo wil graag dat het kabinet snel beslist om de festivalzomer af te blazen

Concertorganisator Mojo wil graag dat het kabinet snel beslist om de festivalzomer af te blazen

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMAZING zei:
Nergens 1.5 meter. Niet in de steden. Alles bom vol. Terasen open. Mogen de festivals ook gewoon weer. Hypocriet volk allemaal. Kijk nu naar de dam met al die mafkezen. Chaos daarzo
Klik om te vergroten...

Juist!

En deze gang van zaken in Amsterdam is dus:

Amazing!

Nou hadden ze mooi van f. Halsema af kunnen komen...En ziehier, dat typische
Politieke kontengedraai.
Hoe dit moet weet la Halsema als geen ander...

En ze droegen een jas,
Deden een plas,
En alles blijft zoals het was....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
8️⃣6️⃣ zei:
Volgens mij is de gehele affaire Floyd misbruikt door kick out zwarte piet om de aandacht op zichzelf te vestigen. Vooral de vergelijking van hen met de arrestatie van hun voorman een paar jaar geleden doet mij walgen.

En dat staat nog geheel los van het feit dat dit een massa-evenement was terwijl je met 3 man al anderhalve meter in acht moet nemen als je niet in hetzelfde huishouden zit.

Overigens vind ik dat 'all lives matter', zowel die van donkere mensen, blanke mensen, alsmede ouderen en zwakkeren.

@MDMAZING
Grapperhaus moet ook weg, die heeft nog contact gehad met Halsema er over en is medeverantwoordelijk.
Klik om te vergroten...
Hoe kom je daar bij, de demonstraties zijn niet per definitie op initiatief van KOZP? Een aantal wel, maar een aantal niet, voor zover ik weet. Overigens zet KOZP zich in algemene zin in tegen racisme, dus vreemd vind ik het niet.
Overigens zijn alle andere demonstraties goed verlopen waarbij ook voldoende afstand is gehouden en de resultaten van het pinksterweekend zijn nu bekend, er zijn geen stijgingen (ook niet met alle dagjesmensen op het strand en het openen van de horeca, laten we dat vooral ook niet vergeten) dus de schade valt mee.

All lives matter, ja, dat zeker, maar het gaat nu specifiek om black lives matter omdat zwarte mensen jarenlang gediscrimineerd worden en de dood van George Floyd een aanleiding is geworden om er nu in grote getale voor op te komen. (Alle 50 staten + 18 landen!) Als we op een evenement voor borstkanker staan, ga je ook niet ineens zeggen dat alle kankersoorten erg zijn. Ja, dat weten we. En dat is ook zo. Maar dat is even niet het punt van aandacht op dit moment. Het is geen of of, het is én én. Ook ouderen, mensen met een handicap, LGTBQ worden gediscrimineerd. Daar heb je gelijk in. Daar moet even hard voor gestreden worden. Maar het sluit niet uit dat racisme een groot probleem is.

OT: Ik ga kamperen met vrienden. Met muziek erbij. Mini-festivalletje dan maar? :tongueout:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat denk je zelf?
Festivalletje gaan houden?
Er zijn wel wat andere zaken aan de orde....Zoals deze!

Er is een wet in de maak, die straks zelfs onze grondwettelijke bescherming van het huisrecht i.c.m de corona ideeën onderuit gaat schoffelen.
Daarnaast komen Er draconische hoge sancties op deze corona wetjes.
Werkelijk. Zoiets krankzinnigs kan alleen in Nederland!
En over de zwarte pietdiscussie...Ik sta stomverbaasd. Ja.
En dan weer die mw. Simons, S.
Zie eens, wat deze talenten teweegbrengen!
Want deze wet kan er nu even snel doorheen gejast worden nu het plebs zich bezighoudt met die meneer Floyd.
Ik moet verder zeggen dat ik werkelijk nu volledig achter de post van 8.6 hierboven genoemd sta.
Jazeker!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."