#1
Ik benieuwd, zijn de mensen die gebruik maken van drugs
Ook Oke met het dumpen van het rest afval in de natuur
of is dat colateral damage
Ook Oke met het dumpen van het rest afval in de natuur
of is dat colateral damage
Daarom legaliseren. Veel beter voor de natuur.Ik benieuwd, zijn de mensen die gebruik maken van drugs
Ook Oke met het dumpen van het rest afval in de natuur
of is dat colateral damage
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."