Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3500 Nijmeegse drugsgebruikers ontvangen sms van politie met aanbod voor hulp

3500 Nijmeegse drugsgebruikers ontvangen sms van politie met aanbod voor hulp

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snoozerboy5000 zei:
Ja en dan krijg je 10/15 euro per pakje? waar hij minstens het dubbelen op pakt.
Voor een of andere vreemde mohammed(Niks mis mee zo heeten ze gewoon)ik sla over.
Klik om te vergroten...
Daarom heb je als blanke een voor sprong want menig mens heeft geen zin om shit tekopen bij een opgejaagde mootje. En als je een vrouw bent zijn de rapen sws gaar, dan heb je binnen notime een vinger in je kut van ali.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Blauweaap zei:
Daarom heb je als blanke een voor sprong want menig mens heeft geen zin om shit tekopen bij een opgejaagde mootje. En als je een vrouw bent zijn de rapen sws gaar, dan heb je binnen notime een vinger in je kut van ali.
Klik om te vergroten...
Helaas helaas ik maak er vaak grapjes over maar het is toch een maatschappelijk probleem.
En racisme is natuurlijk in geen enkel opzicht goed te praten maar toch is het zorgelijk dat het stereo type word bevestigd.
Mijn vader is surinaams en heb van jongs af aan geleerd daarom een goed voorbeeld neer te zetten.
(wat eigenlijk niet eerlijk is maarja het is toch aan de hand en daar kom je niet om heen)
Zou leuk zijn er iets aan gedaan kon worden op een speelse manier misschien wel grapjes gewoon..
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snoozerboy5000 zei:
En dan worden de rotte appels er tussen uitgekinkkerd als je bijv je nek tasje aan de verkeerde kant draagt.
Of je gucci petje niet 90 graden naar het westen draait.
Klik om te vergroten...

Aaah sorry eh matje... Je past net niet helemaal in het profiel.
Maar niet getreurd hé artiest. Ff door strijden en ooit kan je voor mij rond scheuren in die merry!
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snoozerboy5000 zei:
Helaas helaas ik maak er vaak grapjes over maar het is toch een maatschappelijk probleem.
En racisme is natuurlijk in geen enkel opzicht goed te praten maar toch is het zorgelijk dat het stereo type word bevestigd.
Mijn vader is surinaams en heb van jongs af aan geleerd daarom een goed voorbeeld neer te zetten.
(wat eigenlijk niet eerlijk is maarja het is toch aan de hand en daar kom je niet om heen)
Zou leuk zijn er iets aan gedaan kon worden op een speelse manier misschien wel grapjes gewoon..
Klik om te vergroten...
Gelukkig ben je geen marrokaan of blank. Zo kan je het ook weer zien.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snoozerboy5000 zei:
En dan worden de rotte appels er tussen uitgekinkkerd als je bijv je nek tasje aan de verkeerde kant draagt.
Of je gucci petje niet 90 graden naar het westen draait.
Klik om te vergroten...
Als je je zo kleedt begin ik automatisch met schieten. Dan vraag ik achteraf wel of het raak was of niet.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Als je je zo kleedt begin ik automatisch met schieten. Dan vraag ik achteraf wel of het raak was of niet.
Klik om te vergroten...
Gucci tas trekt uzzi op jou broer
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blauweaap zei:
Gucci tas trekt uzzi op jou broer
Klik om te vergroten...
Je monkey-speak amulet hangt scheef.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Je monkey-speak amulet hangt scheef.
Klik om te vergroten...
Ja sorry we waren aan het oelie boelieën rond het kamp vuur. Dat is een speciale paringsdans waar we vrouwen tegen hun wil vast binden met onze kettingen/handboeien die we in onze nektabba hebben zitten.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."