Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe nacht staat op!

De nacht staat op!

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#1
De nacht is voor het ongedierteeee
We floreren in het duister, luister en huiver; probeer ons maar te muten maar het is beter dat je luistert 😈
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag leden,

Waarschijnlijk zijn jullie er al van op de hoogte maar mocht dat niet zo zijn raad ik dit artikel van NRC aan:
www.nrc.nl

Clubs open tijdens ‘De Nacht staat op’ ondanks de dreiging van boetes

Heropening nachtclubs: Zaterdag heropenen tientallen Nederlandse nachtclubs de deuren. ‘De Nacht staat op’ is een landelijke actie tegen de actuele coronamaatregelen.
www.nrc.nl www.nrc.nl

Eerst werd er deze week gerept over geen handhaving maar er lijkt een dag voor de actie zou beginnen toch een klein tegen offensief gestart te zijn:

Kabinet wil handhaving in nachthoreca, maar niemand weet wie dat moet doen https://www.nu.nl/coronavirus/61830...reca-maar-niemand-weet-wie-dat-moet-doen.html (via @NUnl)

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden, ik ga zaterdag a.s. naar een feestje in een club om het nachtleven te steunen in ieder geval.

Ik zou het persoonlijk waarderen als dit topic niet ontaardt in gebakkelei over corona, vaccins e.d. 🙏
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
In Belgie gaan ze dit doen op dag van versoepelingen en convooien in Brussel. Na 2 jaar gaat iedereen opeens de grote toeter opzetten terwijl we net op het keerpunt zitten van versoepelen en een stukje vrijheid terugkrijgen. Konden ze al lang gedaan hebben.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja ik heb oprecht echt een beetje een gebroken hart dat ik hier niet bij kon zijn, want besmetting. Vinnut geweldig en broodnodig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."