#1
Vindt dat ook vreemd ja dat het niet door het ziekenhuis getest word of na aangifte naar het NFI wordt gestuurd .Ik ben er ook wel benieuwd naar. Maar er is bijna niets over bekend. Ook niet veel te vinden over wat er in the UK gebruikt wordt. Veel mensen komen er pas later achter wat er precies gebeurt is. En als ze eenmaal aangifte kunnen doen, is het vaak te laat om nog iets terug te vinden. Eigenlijk zouden ze bij de SEH gelijk een screening moeten doen.
Benzo's zouden wel een logische keuze zijn. Ik was al een betoog aan het schrijven over waarom dit logisch zou zijn. Maar ik laat het toch maar achterwege om mensen niet op ideeën te brengen. Het blijft een openbaar forum natuurlijk.
In de reports in de UK wordt gemeld dat ze vermoeden dat dezelfde drugs worden gebruikt als er bij normale spiking wordt gebruikt. Dus o.a. rohypnol, GHB, ketamine, MDMA.
Ook al is het uit het bloed ,urine of wat dan ook
uit het haar kunnen ze het altijd terug vinden.
Denk dat ze het express niet openbaar maken .
Gekke is ook dat het een stof is die niet direct in een ader gespoten wordt maar gewoon in een spier.
Dus een hoop valt al af daardoor nu ik zit te denken..
Maar als je dan dat verhaal hoort zo van ik ging de club uit en 30 minuten later stond ik ergens en weet niet hoe ik daar ben gekomen .
Dat klinkt best wel naar een benzo blackout, en helemaal met alcohol dr bij.
Ga dit tog effe navragen welk stofje er gebruikt wordt op het moment ...