#1
Hennepzaad is supervoedzaam. Maar de Belgen willen graag een 'duidelijk' drugsverbod. Dus doen ze net alsof hennepzaad een bedreiging is voor de volksgezondheid. Zelfs als het gepeld en gemalen is (en dus absoluut niet gebruikt kan worden om te kiemen).
Vooral deze oproep is zo zielig dat het komisch wordt: "Consumenten die deze producten hebben gekocht, worden gevraagd ze niet te consumeren"
Vooral deze oproep is zo zielig dat het komisch wordt: "Consumenten die deze producten hebben gekocht, worden gevraagd ze niet te consumeren"