#1
Over 20 jaar is dit de Woodstock van België en dan klagen ze niet meer hoor.ik geef alleen mijn mening hoe ik over dit specifieke geval denk ,dat die wat grof was daat wel ja
rave party prima maar doe dat dan op een plek waarbij je niet verboden gebied betreed en niet complete dorpen lastig valt met herrie voor dagen lang