#1
ik ga eigenlijk nooit op reis haha, meestal als ik wat doe, ga ik lekker relax in een hotelletje ofzo
Ik ben dus benieuwd naar de reis-ervaringen van andere (al dan niet ex) gebruikers, zowel binnen als buiten Europa.silverfish zei:het is bekend dat ze met name in Islamitische landen niet bepaald zachtzinnig zijn met dit soort overtredingen.![]()


jaja zei:Ik had altijd vloeibare meet, en nam deze altijd in een fles shampoo in m'n toilettas mee.
Zo zat ik eens op 't vliegveld in Nairobi bij twee engelse meiden aan tafel toen het tijd werd voor m'n dagelijkse dosis. Beiden keken me fronzend en ongelovig aan toen ik de fles shampoo uit m'n rugzak haalde, en deze aan m'n mond zette.
Wie weet hebben ze 't later zelf ook wel 'ns uitgeprobeerd.
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."