Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAllerlei vragen over opium

Allerlei vragen over opium

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
debute2Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo !

Ik heb een paar maanden geleden een papaver somniferum geplant in mijn
tuin . Ze is al goed gegroeid maar ze geeft nog altijd geen bloemen !
Is het normaal dat een papaver bloem nog niets geeft na 2 maanden ? Ik dacht dat het
toch een snelle plant was ? (Hoeveel keer/jaar kun men oogsten ? )
Andere vraag : IK zou mijn opium willen verkopen maar ik weet niet wat het best is ...
Verzachte opium of ruwe opium ? Hoeveel mag ik vragen voor X gram ?
Laatste vraag : Hoe kan ik mijn opium roken ? Met een waterpijp ? Moet ik er tabac aan toevoegen ?

Alvast bedank !

debute2
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kom op,

Tik je vraag met als toevoeging "wiki" in Google. Je zult toch zo'n acht van de tien vragen op deze manier, met behoorlijke zekerheid, vinden.

klik hier... het is écht een wondersite

Gr.,

Eend
d
debute2Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Niemand ?
d
debute2Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Danku !

het is waar dat een heleboel van mijn vragen opgelost zijn !
Nu heb ik toch onbeantwoorde vragen :

-Wat is het best tussen verzacht en ruwe opium ?
-Aan hoeveel zou ik verzachte/ruwe opium verkopen ?
-Ik heb Opium nog nooit gerookt , het zou dans mijn eerste keer zijn , Welke effecten ga
ik voelen ? Is er met verzacht opium de meeste sensaties ?

Alvast bedankt
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
de VERKOPER zei:
...IK zou mijn opium willen verkopen maar ik weet niet wat het best is ...
Klik om te vergroten...

Norgmaals, kom op! Dit kan je niet menen??? Alleen al voor eigen-gebruik zul je de gehele achtertuin vol moeten zetten. En dan nog een behoorlijke kennis van zaken opbouwen, anders verkloot je een flink gedeelte van de maximaal op te brengen hoeveelheid.

Ik heb al eerder aangegeven dat het om meerdere redenen in lage-lonen-landen wordt geproduceerd. Klimaat en, ruimte, "overheid" en productie-prijs zijn de meest belangrijke.

Hoe dan ook succes gewenst, ik hoor je wel over een maand of vijf. Óf niet, dan weten we hoe het zit :wink:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
debute2 zei:
Danku !

het is waar dat een heleboel van mijn vragen opgelost zijn !
Nu heb ik toch onbeantwoorde vragen :

-Wat is het best tussen verzacht en ruwe opium ?
-Aan hoeveel zou ik verzachte/ruwe opium verkopen ?
-Ik heb Opium nog nooit gerookt , het zou dans mijn eerste keer zijn , Welke effecten ga
ik voelen ? Is er met verzacht opium de meeste sensaties ?

Alvast bedankt
Klik om te vergroten...

Gast, ga ff wieberen ofzo.. Gebruik de search.
d
debute2Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb nog een laatste vraag !
Nu dat er knopjes beginnen te groeien , heb ik een vraag in het verband met het oogsten
van mijn opium :
Ik weet wel dat ik sneedjes moeten maken in de zaaddoos van de bloem en daarna
het witachtige / bruinachtige stof gebruiken ( de ruwe opium ) .
Maar aangezien ik nog bij mijn ouders leeft en dat de bloemen in de tuin zijn , zou ik het
op een iets discretere manier doen . Ik heb gehoord dat ik de zaaddooszou mogen afknippen .
Maar ik weet niet hoe ik dan moet doen om mijn ruwe opium te hebben ?
Kunnen jullie me helpen ?

alvast bedankt
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ey maat, ik weet niet wie jij met ''we'' bedoeld, maar ik ga in ieder geval niks met jouw zaaddozen uitspoken.

Groet,

Eend
d
debute2Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Voilà Eend , ik heb mijn bericht gewijzigd . :grin:
Ik eigenlijk betekende die we ( mij en mijn vriend ) , maar het was inderdaad niet duidelijk !
Kan je me soms helpen ?

met vele groeten ,

Florent
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon een beetje Googlen, kerel! dan kan je al je vragen laten beantwoorden. Én je kan ook op deze site even zoeken. Tik opium in of zo. Probeer iets, TOON EIGEN INITIATIEF, please?!

klik hier bijvoorbeeld

óf hier direct

En misschien kan je het zelf met even iets meer tijd nóg beter. Succes,

De eend
d
debute2Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja sorry maar ik kan niet zo goed Engels begrijpen .
Zo je het me niet gemakkellijk maken door me juist te zeggen
wat ik moet doen !
Ik beloof u , dat ik the optie search gebruikt hebt en dat ik
op internet gezoeken hebt !

Alvast bedankt Speeseend !!

Florent
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eerst eens een paar vragen, daarna kijken we wel weer verder :wink:

Hoe oud ben jij? Denk je écht dat dit spul je leven zal verbeteren? Indien je werkelijk een niet te stoppen drang hebt naar het vergaren van informatie omtrent dit onderwerp, dan heb je daar alles voor over. Ga dan een cursus Engels / Nederlands volgen. Dit zal jou als persoon goed doen én je kunt uiteindelijk je vragen zelf beantwoorden door die teksten te lezen.

Ik wens je veel succes toe, meer kan ik jou niet bieden!

De eend

p.s. er is ook in het Nederlands informatie te vinden via Google® Gewoon doorgaan met zoeken.
d
debute2Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacht effen , ...
Vraagt u me wat opium in mijn leven zal veraderen ?
U bent een "meester " in opiaten zie ik , maar ik heb ook gezien dat u
heroïne gebruikt ...
Dus de vraag geld voor u ook .

Ik heb eens al uw antwoorden ivm dit topic , gelezen .
En eerlijk gezegd hebt u me nooit 1 keer willen helpen . U weet zeker de antwoord ,
maar u wilt het me niet geven . Antwoorden zoals " google is your friend / ga eens een kijkje doen op google / ... " vervuilen alleen maar de topic !

Il ben 18 jaar , en ik kwam op dit forum om op mijn vragen antwoorden te krijgen .

Ik wil alleen Is zelfgekweekte opium proeven ...

Zou iemand me echt kunnen helpen ?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik wil je inderdaad geen antwoord geven, vanwege bepaalde redenen die ik begrijpelijk vind.

De rest wat u tikt is voor mij niet begrijpelijk, hopelijk vind u ergens anders wel bevrediging.

Zo, genoeg vervuiling in een lariekoek-topic die bij de weg misschien eerder in de kweek-en crea-hoek thuis hoord.

De eend

p.s. Ga boeven vangen :wink:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#15
wees nou eens eerlijk debuutje ...

je begint een topic waarin je vertelt dat je opium kweekt, yet you don't know jack about it .. ik twijfel zelfs of je somniferum hebt, of je uberhaupt zelfs papaver hebt en niet gewoon een knakroos....
de antwoorden die jij zoekt heb ik en dus waarschijnlijk heel wat anderen met mij, want ik ben niet zo slim, gewoon gevonden op die Google vondst-sites die eendje aan je gaf ..
en toch presteer je het dan nog om door te gaan zeuren om al die info die gewoon op die sites staat uitgespeld te krijgen :rolleyes: wil je dat in dikke breezah hoofdlettahz OfsoW ... vind je het dan niet een klein beetje gek dat mensen wat kriegel reageren ? ... ik geloof er geen hol van dat je 18 bent eigenlijk :) ... je taalgebruik en je reacties duiden erop dat je niet ouder dan 12 of 13 bent .... maar ook iemand van 12 heeft recht op een eerlijke uitleg ... zo lang als ze zelf eerlijk zijn ... wat ik me nu net bedenk is dat je soms ook mensen hebt die echt 12 lijken, maar gewoon alweer 15 zijn .. ze komen gewoon zo stom over :rock: ( das niet afhankelijk van 15 .. 15 is een heerlijke leeftijd :grin: iedereen die 15 is zou ervan moeten genieten alsof het je laatste vrije jaren zijn :wink: )

de enige reden die ik dus zou kunnen verzinnen voor zoveel stupiditeit is dat je geen Nederlander bent en dus de taal niet kent, dan zou het zelfs geen stupiditeit zijn, maar gewoon een taalverschil ... dan zou ik echter ook zeggen dat je hooguit (vijf .. ach vooruit) achttien bent en net geïmporteerd van een warm, edoch arm land

Tsjah ... als je op die manier hier komt had je die dope beter in je eigen land kunnen gaan gebruiken ... daar is het waarschijnlijk een stuk goedkoper dan hier en een stuk makkelijker aan te komen :) ook niet erg lief om de gastvrijheid van anderen te gebruiken op die manier, we verwachten tenslotte wel wat van degenen die we hier verwelkomen :sunglasses:

maar ach wees blij ,,, misschien ben je echt zo dom en zit je nu met je leuke blonde koppie, dat nog niet helemaal gerimpeld en verwoest is door alle ellende die dope met zich meebrengt achter de pc te denken van wat is dat voor een gek ? bedenk dan dit maar :)
tenslotte is het nu eenmaal zo ... als je te dom bent om je leven te verzieken, heb je toch een enorme berg voor op veel mensen hier die hun leven grondig verziekt hebben :wink: cherish that :wink:

Ignorance is BliSS

:rock:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#16
http://nl.wikipedia.org/wiki/Opium

Tada! Zo, dat was moeilijk hè!

Luister nou maar goed naar de adviesen van de twee vogels want zij hebben de verwoesting van opiaten aan het lijf ondervonden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."