#1
Waarom al die vragen in 10 verschillende topics???
En mocht je al serieus zijn, begin je vraag dan vooral met: "aan de Bruinjunks"
En mocht je al serieus zijn, begin je vraag dan vooral met: "aan de Bruinjunks"

Ivoos zei:En waarom elke topic beginnen met "vraagje aan de bruinjunks"![]()
Beetje bleek waarschijnlijkspeeseend zei:Vragen staat vrij...
ANTWOORDEN OOK! Ik zal jouw dagelijkse behoefte aan onzin nog voor deze ene keer vervullen.
Ik ben er een Hero door geworden.
EDIT:
en kus nu mijn bruine junkenre#t maar!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."