#1
Uhm,, ik geloof dat je ze toch pas kan oogsten als de bladeren eraf zijn en het alleen van die doosjes zijn? ![:confused:]()
10 is meer dan genoeg hoor. Het ligt eraan wat je ermee doet. Van een stuk of 10 kun je genoeg thee maken om 2x wat van te merken. In 1x thee van 10 bollen nemen zou ik zelfs afraden. Maar als je op de klassieke manier gaatjes erin wil prikken en ruwe opium wil opvangen (om te roken bijvoorbeeld), heb je veel meer nodig. Papaverthee is veruit de efficientste methode volgens mij.BillyBilo zei:nee het zijn gewone klaprozen, maar van 2 slaapbollen kan je ook nog niet genoeg opium krijgen en van 10 ook niet. maar goed vertel swim dat er wel een paar habits op de loer liggen als hij met zulke dingen gaat experimenteren
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."