Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStarting from scratch - klaproos

Starting from scratch - klaproos

25 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Uhm,, ik geloof dat je ze toch pas kan oogsten als de bladeren eraf zijn en het alleen van die doosjes zijn? :confused:
o
oxygenLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat is inderdaad iig geen opium papaver.
maare, zo moeilijk is het toch niet om eraan te komen? Op t moment zie ik ze wel in tuinen staan, en heb een bouwplek ontdekt waar veel somniferums staan :)
Pluk een paar van die pods (ong. een week nadat de blaadjes eraf zijn gevallen, zijn ze ook lekker dik) Als je ze droogt, kan je ze fijnmalen en er thee of een extract van maken :)
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja kheb ook al vaak gezien dat ze de witte gebruiken. Maar ik denk dat de roze paars achtige ook wel ok zijn. de slaapbollen toch. Die staan thuis ook keihoog.
En hel dikke zaaddosen:)
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#4
BillyBilo zei:
nee het zijn gewone klaprozen, maar van 2 slaapbollen kan je ook nog niet genoeg opium krijgen en van 10 ook niet. maar goed vertel swim dat er wel een paar habits op de loer liggen als hij met zulke dingen gaat experimenteren
Klik om te vergroten...
10 is meer dan genoeg hoor. Het ligt eraan wat je ermee doet. Van een stuk of 10 kun je genoeg thee maken om 2x wat van te merken. In 1x thee van 10 bollen nemen zou ik zelfs afraden. Maar als je op de klassieke manier gaatjes erin wil prikken en ruwe opium wil opvangen (om te roken bijvoorbeeld), heb je veel meer nodig. Papaverthee is veruit de efficientste methode volgens mij.
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey ik heb vrijdag een stuk of 20 zaadbollen gescratcht en gedroogd en gerookt, maar ik merkte dr geen drol van, het waren somniferums, maar wat doe ik dan verkeerd
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarschijnlijk heb je niet vaak genoeg Mellow Gold geluisterd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."