#1
gelukkig zijn is een keuze
het is makkelijk om alle ellende om je heen te zien, daarvoor hoef je alleen om je heen te kijken. of naar het nieuws te kijken, de krant te lezen. you name it.
moeilijker wordt het als je ook die dingen wilt zien die je blij maken .. daarvoor moet je eerst naar binnen kijken om te weten wat je überhaupt blij kan maken
en naar binnen kijken is niet altijd even fijn, zeker als je daar allemaal dingen ziet die je ook in die gemene buitenwereld ziet
diezelfde buitenwereld waar je zo de pest aan hebt als je de krant leest ...
En dan heb je eindelijk tussen al die ellende in jezelf, iets fijns gevonden, dan moet je dat nog nastreven ook. soms zelfs beschermen tegen mensen die het van je af willen pakken.
Gelukkig zijn mag dan wel een keuze zijn, maar een makkelijke keuze is het door al die multiple choice zeker niet
De kunst is haar te vinden.
En hem dan te herkennen.
En haar dan ook nog eens toe te laten
En dan om dr dan ook nog eens niet opnieuw een hel van te maken

het is makkelijk om alle ellende om je heen te zien, daarvoor hoef je alleen om je heen te kijken. of naar het nieuws te kijken, de krant te lezen. you name it.
moeilijker wordt het als je ook die dingen wilt zien die je blij maken .. daarvoor moet je eerst naar binnen kijken om te weten wat je überhaupt blij kan maken
en naar binnen kijken is niet altijd even fijn, zeker als je daar allemaal dingen ziet die je ook in die gemene buitenwereld ziet
En dan heb je eindelijk tussen al die ellende in jezelf, iets fijns gevonden, dan moet je dat nog nastreven ook. soms zelfs beschermen tegen mensen die het van je af willen pakken.
Gelukkig zijn mag dan wel een keuze zijn, maar een makkelijke keuze is het door al die multiple choice zeker niet
ik geloof niet in de hel, maar de hemel ... die is hier allang.. some would say since the beginning of time ..Ik denk weleens: als de hel al bestaat (of het vagevuur) dan is die hier.
De kunst is haar te vinden.
En hem dan te herkennen.
En haar dan ook nog eens toe te laten
En dan om dr dan ook nog eens niet opnieuw een hel van te maken
