#1
Dezelfde vriend(in) als hier? klik hier Die ''kennis'' van jou kan best de waarheid vertellen. Of dit nu zijn/haar waarheid is of ons aller waarheid..
Dit is nou net dat gene waar ik tegenaan hik. Overigens heb ik een een ander topic een fout gemaakt. Ze had geen 100 mg, maar 50 mg. Dus ze is nu weer terug bij het begin.ArieKanariE zei:van 25 naar 50 mg gaan is echt niet zo heftig qua uitwerking als het klinkt hoor.
Ze zal er hoogstwaarschijnlijk geen of amper extra roes van krijgen. methadon geeft in feite al bijna geen roes invergelijking met andere opiaten.
En niet slapen is een crime, omlaag gaan in methadon heeft vaker als (tijdelijke) bijwerking slapeloosheid... En voor iemand die altijd dope heeft gebruikt en dus altijd wel geslapen heeft, kan net dat beetje een enorm verschil zijn.
Het zegt natuurlijk wel wat over haar motivatie om af te kicken ... Samen met de dingen uit je andere topic zegt dat vooral dat die motivatie er gewoon niet is imho![]()
Ik vraag me dus vooral af in hoeverre ze zelf wel gemotiveerd is om niet te gebruiken, als ze dat niet is zal ze natuurlijk direct na vrijlating weer lekker aan de dope gaan.
Je kunt mensen nu eenmaal amper dwingen.
Je kan hooguit je eigen conclusies erbij trekken, als mensen ondanks alle hulp die je ze wil bieden toch hun eigen weg willen blijven gaan, een weg waar jij overduidelijk niets mee hebt ..
sterkte
Tamaar zei:Ook al roept ze nu dat bruin een gepasseert station is, en dat ze slechts nu en dan een basepijp wil roken.
Helaas is de werkelijkheid anders. Ze heeft samen met een andere gebruiker diverse delicten gepleegd waaronder zwarttanken. Helaas is die andere persoon de aanstichter des kwaads. Deze persoon heeft al vaker gezeten voor autodiefstal en tanken zonder te betalen, maar kwam steeds weer op het verkeerde pad. Nu verklaarde ze tegen mij continue dat ze met deze man niks meer te maken wilde hebben, en dat hem nooit meer wilde zien etc.Yoro zei:Tamaar zei:Ook al roept ze nu dat bruin een gepasseert station is, en dat ze slechts nu en dan een basepijp wil roken.
Dat is een valkuil die geheid weer zal leiden tot de bruin...
Kijk zelf maar in vershillende topics hier op dit forum en je zult zien dat het roken van een basepijp bijna altijd samen gaat met het gebruik van een flinke downer daar achterop.
En welke downer is daar het meest geschikt voor....smack!
Het een lijd tot het ander...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."