#1
Als je ergens niet bang voor hoeft te zijn is het wel om uitgelachen te worden.
Echt niet, iedereen is verslaafd dus als ze jou uitlachen lachen zich zichzelf uit.
En wat je allemaal gebruikt hebt daar gaat het helemaal niet over, het gaat over herstel.
Je hoeft helemaal niks te zeggen als je dat niet wilt. Sommige mensen hebben er heel veel steun aan, je krijgt een boekje met de tel.nrs. van de mensen die daar zijn en je kunt elkaar altijd bellen. Maar sommige mensen vinden het niks. Maar dat kun je alleen voor jezelf uitmaken als je gaat. Je zult je zeker niet onwelkom voelen.
Echt niet, iedereen is verslaafd dus als ze jou uitlachen lachen zich zichzelf uit.
En wat je allemaal gebruikt hebt daar gaat het helemaal niet over, het gaat over herstel.
Je hoeft helemaal niks te zeggen als je dat niet wilt. Sommige mensen hebben er heel veel steun aan, je krijgt een boekje met de tel.nrs. van de mensen die daar zijn en je kunt elkaar altijd bellen. Maar sommige mensen vinden het niks. Maar dat kun je alleen voor jezelf uitmaken als je gaat. Je zult je zeker niet onwelkom voelen.
nou dat maakt het allemaal een stuk makkelijker.. ga woensdag naar een meeting toe hier in de buurt toch maar en 's kijken of dat wat voor me is. Wow dat ik heb gebeld, kan het me amper voorstellen dat ik dat durfde.. op naar de volgende stap dan maar he.. 