#1
Vroeger zat ik er altijd op.
Zwart zaad....
Zwart zaad....
Nou het rook zo ontzettend vies dat ik me er geen enkel ogenblik aan heb durven wagen.soldiermoney zei:En drientje is je afgietsel een aanrader?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."