Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxymorphone

Oxymorphone

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Share :wink: ? Das een mooie man, dayyyuuumm!

Oraal wordt het 10% opgenomen
Nasaal is zo ongeveer 4x sterker (men weet het niet goed)
IV/IM 99%
Rectaal gokt men op 20%-50%
Ik raad je af om het te roken (vieze binders)

Als je het oraal neemt raad ik je aan een kleine dosis alcohol tot je te nemen en zorg ervoor dat vet voedsel in je maag aanwezig is

Oral bioavailability=10%
-ways to improve percentage include, Full stomach of FATTY FOODS, Average bioavailability INCREASE 38% FROM THE NORMAL 10%...Another way, Drinking Alcohol and this test was done with 40MG ER Opana; 240ML of 40% alcohol increased AVERAGE bioavailability 70% and a MAX of 240%
40MG ER Opana; 240ML of20% alcohol increased AVERAGE bioavailability 31% up to a max of
210%

CONCLUSION: This shit is dangerous when messing with it orally, its just too unpredictable when administered orally. Although it is stated in one of my recources, it was done with 169 patiends and the AVERAGE was 70% increase with 40% alcohol and 31% increase with 20% alcohol. So it is the average, but u never know, you could be that one guy.
Klik om te vergroten...

Ik hoop dat dat een beetje helpt en kijk uit met die opiaten heh!

Edit: & Nogmaals want het kan niet vaak genoeg gezegd worden: Deze is echt een potente motherfucker... Houd de dosis EXPRES laag want voor je het weet ben je halfwakker aan het gaan (if you know what I mean :wink: )
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb onlangs 50 mg zuiver oxymorphone weten te bemachtigen. Op erowid valt weinig te vinden (schijnbaar is de dosering voor mensen zonder opiaat/opioidetolerantie 5-15 mg.)

Maar een paar praktische vragen;

Hoe is dit te gebruiken? Moet je het per se slikken, of kan het ook gesnoven (Is het wateroplosbaar?) / gevaporized (i.v.m verbrandings/verdampingstemperatuur) worden? Hoe sterk is het effect vergeleken met andere opiaten?

Ik heb nog niet besloten wanneer/of ik het wil gebruiken; Wsl ligt het een flinke poos stof te verzamelen in m'n kast, maar ik weet niet echt wat ik met het miniscule zakje aanmoet mocht ik het willen gebruiken (en het verpesten door een ROA gebruiken die niet werkt is zonde.)

Bij voorbaat dank :).
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ah oxycodone, goed. Oxymorphone is ongeveer dubbel zo potent :grin:

Ik zou het bij oraal houden (of nasaal) en een vette maaltijd eten met een shotje wodka bijvoorbeeld.

Enjoy :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vette maaltijd, heb ik dan niet nog veel meer kans om over m'n nek te gaan? Ik word altijd wel redelijk misselijk van opiaten; denk dat iedereen die ze niet regelmatig gebruikt (verslaafd/tolerantie dus) dat heeft. En is alcohol i.v.m opiaten niet extra risico?

Hmm, sterker dan oxycodone.. Ben opzich wel benieuwd nu.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja ieder persoon is anders ik ondervind gelukkig niets van misselijkheid (ben dan ook een fervent blower en ondervind dat dat misselijkheid tegenhoud maar om dat dan nog met alcohol te combineren dat lijkt me al helemaal te veel :tearsofjoy: )

Ik raad je dat aan omdat oraal eigenlijk echt kut is met oxymorphone. Nasaal dan maar?

Laat ook een reportje achter als je het uiteindleijk hebt gedaan!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beanhead zei:
Bluelight gaat je verderhelpen op vlak van opiaten
Klik om te vergroten...
Nya, heb naast opium verder geen opiaten die ik wil proberen, en ze hebben niet echt een recreatieve waarde bij me (om van de verslavingsrisico's maar te zwijgen).

Nou, ik heb nu een lijntje van 12 mg voor me. Twijfel nog =3
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Nou, ik heb nu een lijntje van 12 mg voor me. Twijfel nog =3
Klik om te vergroten...

En ? :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Staat nog steeds op m'n bureau, weet 't nog niet :P. Als 'k het doe schrijf ik een live report
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Staat nog steeds op m'n bureau, weet 't nog niet :P. Als 'k het doe schrijf ik een live report
Klik om te vergroten...

Ben benieuwd. :P
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Ik heb nog niet besloten wanneer/of ik het wil gebruiken
Klik om te vergroten...

Lieve AT,

Gebruik het niet!!!

Sowieso is opiaten proberen een heel riskante bezigheid, maar als ik denk aan jouw vrij recente openhartige, maar ook wanhopige PM-metjes aan mij, denk ik nog daarbij:

Opiaten + gevoelens van wanhoop, eenzaamheid, woede etc. zijn zóóó triggy...

Gooi het weg!!!


Lieve groet,
R@ :wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Toch maar niet gedaan, leek me nogal nutteloos om vandaag te doen uiteindelijk.
Heb het voorlopig opgeborgen; Heb gewoon geen zin erin nu, na lang overwegen.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bluelight gaat je verderhelpen op vlak van opiaten
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hmm.. Ben nu best nieuwsgierig. Zit reports erover te lezen op erowid... Heb vandaag verder niks te doen eig.. Hmm.

:rolleyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
IV/IM/Rectaal begin ik niet aan, dus dat is niet heel relevant :P. En qua binders/fillers; Het is zuiver kristal, dus niet in pilvorm. En ermee uitkijken, uiteraard; 't was een toevallige eenmalige aanbieding, en al vind ik het super leuk als ik het eens doe ga ik er niet weer naar op zoek. Zelfde als met morph, oxycodone en ethmorph.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ok :P

Maar 40-50mg morfine is echt teveel als je geen tolerantie hebt. Zowiezo dat je dan gaat kotsen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Is 12mg snuiven niet veel te veel? :grin:

Er staat dat de dosis 5-15mg is voor mensen zonder gewenning. Ik ga ervan uit dat daarmee een orale dosis bedoeld wordt? :confused:

Als nasaal 4x sterker is, dan wou je dus in principe 48mg inslikken? :confused:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
W.F.L. zei:
Is 12mg snuiven niet veel te veel? :grin:

Er staat dat de dosis 5-15mg is voor mensen zonder gewenning. Ik ga ervan uit dat daarmee een orale dosis bedoeld wordt? :confused:

Als nasaal 4x sterker is, dan wou je dus in principe 48mg inslikken? :confused:
Klik om te vergroten...

Nee, iedereen in die reports snuift het, sinds het zo'n waste is om te slikken. 12 mg zou moeten lijken op ~20 mg oxycodone, oftewel 40-50 mg morfine.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
W.F.L. zei:
Ok :P

Maar 40-50mg morfine is echt teveel als je geen tolerantie hebt. Zowiezo dat je dan gaat kotsen.
Klik om te vergroten...

Ik vond 40mg morf/20 mg oxy anders prima hoor. Wel lichte misselijkheid/jeuk maar verder viel het wel mee. Maar ik denk dat ik de oxy voorlopig even laat voor wat het is =3.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."