#1
Sinds begin 2002 gebruik ik Tramadol voor diverse pijnen.
NU is het zo dat ik ongeveer een uur na het innemen van een pil (50 mg) zo wakker wordt als ik weet niet wat en een flinke lading energie erbij krijg.
Gezien Tramadol de pijnen niet meer kan opvangen, heb ik via de pijnpoli er sinds begin 2011 Dipidolor erbij gekregen.
En ook daarvan wordt ik dus niet duf, misselijk of weet ik veel wat, maar wordt ik zo wakker als de pest.
De heftigste pijnen heb ik zo in de avonduren en dus als ik dan een dipi neem, kan ik slapen wel vergeten of ik moet een zolpidem nemen dan wil het nog wel eens lukken dat ik wel in slaap kan komen.
Mijn vraag aan jullie is bij deze: herkennen jullie dit en wat doen jullie dan om in slaap te komen.
Wakker zijn is leuk, maar 24uur per dag wakker zijn wordt me toch te gek.
NU is het zo dat ik ongeveer een uur na het innemen van een pil (50 mg) zo wakker wordt als ik weet niet wat en een flinke lading energie erbij krijg.
Gezien Tramadol de pijnen niet meer kan opvangen, heb ik via de pijnpoli er sinds begin 2011 Dipidolor erbij gekregen.
En ook daarvan wordt ik dus niet duf, misselijk of weet ik veel wat, maar wordt ik zo wakker als de pest.
De heftigste pijnen heb ik zo in de avonduren en dus als ik dan een dipi neem, kan ik slapen wel vergeten of ik moet een zolpidem nemen dan wil het nog wel eens lukken dat ik wel in slaap kan komen.
Mijn vraag aan jullie is bij deze: herkennen jullie dit en wat doen jullie dan om in slaap te komen.
Wakker zijn is leuk, maar 24uur per dag wakker zijn wordt me toch te gek.