#1
Hoi ik zit momenteel met een lastig probleem dat erg vervelend is. En er is geen arts bereikbaar op korte termijn word me simpel maar verteld aan de telefoon, en dat het heel vervelend is.
Sinds kort moet ik voor behoud van uitkering werkzaamheden verrichten voor 3 dagdelen in de week. Nu was dit eerst geen probleem, alleen is het probleem nu dat het soort werk is veranderd in lichamelijk zwaar werk. Dit bezorgd me letterlijk de hel.
Ik ben intussen weer terug op 12,5 mg methadon aangezien de ontwenning maar door en maar doorging en het zat was.
maarja is niet anders.
Op dagen dat ik niet werk voel ik me vrij normaal, en neem mn dosis altijd om 8 uur smorgens in (methadon). Alleen op dagen dat ik dit lichamelijke werk moet doen, schiet ik al om 3 uur smiddags in de ontwenning. Dit is op het begin vrij mild maar om 9 uur savonds toch al zo erg dat mn maag krampt, continu het huid-trek-beestjes achtige gevoel, rillingen, de onbeheersbare emoties, bijna niet kunnen eten, grote pupillen, en het ergste van alles, geen slaap!
Degene waarvoor ik het werk doe heeft weinig respect voor mijn situatie en zal mij korten op mn uitkering als ik dit werk weiger.
Dit gaat nu al sinds maandag zo, wat inhoud dat ik in totaal 2 uur heb geslapen in 72 uur tijd, en op dit moment voel ik me weer zo vreselijk. Het lijkt er dus op dat mn methadon maar 7 uur werkt voordat ik in ontwenning schiet.
Herkent iemand dit? Ik snap niet hoe het kan, ja dat het met het werk te maken heeft lijkt me duidelijk, zou ik daardoor mn methadon zoveel sneller verbranden? De arts heeft pas eind volgende week tijd om me te zien en vroeg me af of er mensen zijn die adviezen hebben, ze zijn erg welkom!![:(]()
Sinds kort moet ik voor behoud van uitkering werkzaamheden verrichten voor 3 dagdelen in de week. Nu was dit eerst geen probleem, alleen is het probleem nu dat het soort werk is veranderd in lichamelijk zwaar werk. Dit bezorgd me letterlijk de hel.
Ik ben intussen weer terug op 12,5 mg methadon aangezien de ontwenning maar door en maar doorging en het zat was.
Op dagen dat ik niet werk voel ik me vrij normaal, en neem mn dosis altijd om 8 uur smorgens in (methadon). Alleen op dagen dat ik dit lichamelijke werk moet doen, schiet ik al om 3 uur smiddags in de ontwenning. Dit is op het begin vrij mild maar om 9 uur savonds toch al zo erg dat mn maag krampt, continu het huid-trek-beestjes achtige gevoel, rillingen, de onbeheersbare emoties, bijna niet kunnen eten, grote pupillen, en het ergste van alles, geen slaap!
Degene waarvoor ik het werk doe heeft weinig respect voor mijn situatie en zal mij korten op mn uitkering als ik dit werk weiger.
Dit gaat nu al sinds maandag zo, wat inhoud dat ik in totaal 2 uur heb geslapen in 72 uur tijd, en op dit moment voel ik me weer zo vreselijk. Het lijkt er dus op dat mn methadon maar 7 uur werkt voordat ik in ontwenning schiet.
Herkent iemand dit? Ik snap niet hoe het kan, ja dat het met het werk te maken heeft lijkt me duidelijk, zou ik daardoor mn methadon zoveel sneller verbranden? De arts heeft pas eind volgende week tijd om me te zien en vroeg me af of er mensen zijn die adviezen hebben, ze zijn erg welkom!