#1
ja, ik ken dat. dan leegt je darm zich in 1 keer lijkt t wel en komt er een abnormaal grote berg poep uit. en pijn dat dat dan doet, phoe!!! (tranen in je ogen, denkend dat je dood gaat! heb dat zo'n 4 keer in mijn leven gehad, dacht dat ik van binnen open scheurde, wat waarschijnlijk ook niet veel scheelde!).
maar, als ik ziek ben dan loop ik juist leeg, dan heb ik juist zulk erge diaree dat t gewoon brand. er komt dan gewoon zuur uit lijkt t wel, is waarschijnlijk ook zo, gewoon puur maagzuur. dus, ik hoeg gelukkig geen middel om zijn stoelgang aan de praat te houden, als ik daar al iets voor zou nemen dan zou het eerder iets zijn om het juist tegen te gaan. maar, methadon heeft als eigenschap dat het je darmen nog meer als dope stillegt, dus waarschijnlijk is het de meth bij jou die dit veroorzaakt, en dan kan zo'n middel geen kwaad.
maar, als ik ziek ben dan loop ik juist leeg, dan heb ik juist zulk erge diaree dat t gewoon brand. er komt dan gewoon zuur uit lijkt t wel, is waarschijnlijk ook zo, gewoon puur maagzuur. dus, ik hoeg gelukkig geen middel om zijn stoelgang aan de praat te houden, als ik daar al iets voor zou nemen dan zou het eerder iets zijn om het juist tegen te gaan. maar, methadon heeft als eigenschap dat het je darmen nog meer als dope stillegt, dus waarschijnlijk is het de meth bij jou die dit veroorzaakt, en dan kan zo'n middel geen kwaad.