Tweede nacht in de detox van de Jellinek in Jacob van Obrechtstraat Amsterdam. Enige dopeverslaafde hier en ik ben op suboxone gezet. Omdat ik geen mensen hier heb om mee te sparren heb ik even op het forum gekeken hier en lees verschillende reacties. Ik wist ook niet wat het was en weet de fysische werking nog niet precies.
Ik kan enkel nu uit ervaring spreken. Even een snelle introductie van mezelf, ben midden 40 en al vanaf mijn 15de hooked aan opiaten in welke vorm ook. Ben jaren in Azie geweest en daar ook veel gebruikt. Eigenlijk in elke (wereld)stad, blijft altijd toegangkelijk als je beetje oog ervoor hebt en dan ken je snel de mensen en of scene. Anyway, nu alweer ruim 10 jaar in Amsterdam en het gebruik liep weer de spuigaten uit, het werd dagelijks scoren wat natuurlijk amper/niet te bekostigen is met een koophuis en een alimentatie. Dus vandaar de 2de x in mijn leventje een vrijwillige detox na een maand hier over de vloer vragen lijsten en gesprekken te ingevoerd en gevoerd. :P Ja je ze vragen je het hemd van het lijf, maar op de afdeling lijken ze niets van je te weten..bijzaak..goed dat was de intro back on topic; Suboxone
Ik gebruik het nu 3 dagen en ben op 6 gezet oftewel 3 pillen, dan heb ik echt nog wel ontwenningsverschijnselen, maar ik kijk om me heen en zie de alco's en krijg gauw et gevoel dat ik niet moet zeiken, dus er zit bij mij al een psychisch voordeel in het medicijn. Of het echt heel erg helpt? Heroine blijft gewoon trekken hoor, dat zal altijd blijven al geven ze 1 kilo naltroxen erbij. Die hoop heb ik niet.
Maar het lijkt nu na de 3rde dag toch te helpen ik zit nadat ik de tabletjes letterlijk de minuten af te tellen en na de 60 lijken de ontwenningsverschijnselen af te nemen. Ik wil zelf al heel snel hiervan af want ben ook al benzo addict en deze wordt nu ook afgebouwd met diazepam. Temazepam naar diazepam. maar dat is een ander onderwerp.
Suboxen? ja ik denk et wel, maar ook niet te lang nemen net als tramadol enzo. Success allemaal ik heb nog 4 nachtjes en dan mag ik weer naar me lief, lichamelijk clean, geestelijk nooit helaas. Trek blijft..helaas
![:(]()
Dag allemaal en allen sterkte natuurlijk
