#1
Het is beangstigend gewoon !! Zal jullie vertellen wat er vandaag is gebeurd. Een goede kennis van men vader woont in Frankrijk en we gingen doodleuk naar een kennis van de familie in stad X en daarom moeten we dan via de autosnelweg de richting van Antwerpen waar ook verderop een afslag is die ik maar al te goed ken naar Rotterdam ( :P ) naar NL dus. Een 10 tal km voor die afrit passeerde er ons een VW Golf 4 met 3 Turken of Marocanen of wat dan ook...bruin getinde mannen
, en deze begonnen stoptekens te doen, reden voor ons dan naast ons maar nu met een volgteken...en toen was het bij mij "OWWWHHH FUUUCCKKK RUNNERTJES WANT ZE HEBBEN EEN NL TEKEN EN IK ZAT IN EEN AUTO MET EEN FRANSE NUMMERPLAAT!!!' Ik deed denk ik uit instinkt omdat ik van "het milieu ben
" men ruit naar beneden en riep gewoon dat we naar Rachid gingen in Rotterdam aan het station en die gasten deden een knipoog en die kleine uk op de achterbank hield een 06 nummer op papier tegen de zijn ruit en ik deed of ik hem in men gsm zette en ik stak mijn duim op en met een glimlach waren ze weg
.
Ik weet van op filmpjes dat als ik niet gereageerd had dat die dan soms als gekken je volgen of erger dat er ongeluk van komt.
De personen weten van men verleden (niet dat ik een terugval heb kan het nog verbergen doordat ik chinees en me goed verzorg en stash metha heb want ik neem dat niet als ik ga/kan gebruiken).
Weet niet of dit een zinnig topic is maar zijn er nog die ongeveer ooit of meermaals hebben meegemaakt?? Bij mij was het gwn nu omdat ik niet achter bruin reed en daarom was dit zo een rare ervaring

" men ruit naar beneden en riep gewoon dat we naar Rachid gingen in Rotterdam aan het station en die gasten deden een knipoog en die kleine uk op de achterbank hield een 06 nummer op papier tegen de zijn ruit en ik deed of ik hem in men gsm zette en ik stak mijn duim op en met een glimlach waren ze weg Ik weet van op filmpjes dat als ik niet gereageerd had dat die dan soms als gekken je volgen of erger dat er ongeluk van komt.
De personen weten van men verleden (niet dat ik een terugval heb kan het nog verbergen doordat ik chinees en me goed verzorg en stash metha heb want ik neem dat niet als ik ga/kan gebruiken).
Weet niet of dit een zinnig topic is maar zijn er nog die ongeveer ooit of meermaals hebben meegemaakt?? Bij mij was het gwn nu omdat ik niet achter bruin reed en daarom was dit zo een rare ervaring
