Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRunners...raar momentje toch gehad.

Runners...raar momentje toch gehad.

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is beangstigend gewoon !! Zal jullie vertellen wat er vandaag is gebeurd. Een goede kennis van men vader woont in Frankrijk en we gingen doodleuk naar een kennis van de familie in stad X en daarom moeten we dan via de autosnelweg de richting van Antwerpen waar ook verderop een afslag is die ik maar al te goed ken naar Rotterdam ( :P ) naar NL dus. Een 10 tal km voor die afrit passeerde er ons een VW Golf 4 met 3 Turken of Marocanen of wat dan ook...bruin getinde mannen :tearsofjoy: :) , en deze begonnen stoptekens te doen, reden voor ons dan naast ons maar nu met een volgteken...en toen was het bij mij "OWWWHHH FUUUCCKKK RUNNERTJES WANT ZE HEBBEN EEN NL TEKEN EN IK ZAT IN EEN AUTO MET EEN FRANSE NUMMERPLAAT!!!' Ik deed denk ik uit instinkt omdat ik van "het milieu ben :rolleyes: " men ruit naar beneden en riep gewoon dat we naar Rachid gingen in Rotterdam aan het station en die gasten deden een knipoog en die kleine uk op de achterbank hield een 06 nummer op papier tegen de zijn ruit en ik deed of ik hem in men gsm zette en ik stak mijn duim op en met een glimlach waren ze weg :tearsofjoy: .

Ik weet van op filmpjes dat als ik niet gereageerd had dat die dan soms als gekken je volgen of erger dat er ongeluk van komt.

De personen weten van men verleden (niet dat ik een terugval heb kan het nog verbergen doordat ik chinees en me goed verzorg en stash metha heb want ik neem dat niet als ik ga/kan gebruiken).

Weet niet of dit een zinnig topic is maar zijn er nog die ongeveer ooit of meermaals hebben meegemaakt?? Bij mij was het gwn nu omdat ik niet achter bruin reed en daarom was dit zo een rare ervaring :)

:wave:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit is een van de meest onsamenhangende verhalen die ik ooit gelezen heb.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#3
misschien iets on - samen hangend beschreven, maar ik snap de strekking van je verhaal.

kan me voorstellen dat je je lam schrikt wanneer er opeens een auto met van die wauzen naast je komt rijden, ook ik ken die verhalen en tv filmpjes waar ze dan als idioten op tekeer gaan.
Ga je niet op hun aanbod in dan willen sommigen inderdaad zwaar agressief rij gedrag vertonen, tot het belachelijke toe.

Kom uit den Haag, NL en dat ik voor het laatst door Belgie reed (op weg naar Joegoslavie, voor vakantie,) dat is alweer zo'n 25 jaar geleden denk ik. Dus ken dit soort situaties niet uit eigen ervaring. Maar er ziin behoorlijk wat Belgische vrienden op dit forum, dus waarschijnlijk is er wel iemand anders die een soort gelijke ervaring heeft.

bedankt voor je verhaal,
succes
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pandan zei:
Dit is een van de meest onsamenhangende verhalen die ik ooit gelezen heb.
Klik om te vergroten...
Zal het beter uitleggen mss zoals Level al uitgebreider deed :wink: :)

Ik gebruik max 4dagen op een volle week bruin, deze rook ik op folie.
Doordat de kennis van men vader een Frans kenteken had en we niet zo ver van de afslag naar NL zaten probeerden er van die runnertjes te zien of we interesse hadden in drugs.
De personen die in de wagen zaten met me weten van men gebruiks-verleden en denken dat ik gwn op metha sta en niks meer gebruik.
Ik heb dan kunnen roepen uit de ruit dat we al naar een verzonnen dealer gingen (mss bij een geluk dat ze ook voor een Rachid werken in de streek rond Rotterdam Centraal :tearsofjoy: ).
We zijn dan op onze bestemming geraakt zonder ongelukken (Level bevestigd hoe ze als gekken kunnen rijden).
Ook trok de Franse nummerplaat de interesse van de NL runners en omdat ik nu NIET met een mede gebruiker achter dope ging schrok ik me nog meer rot doordat er men pa bij zit en anderen die mij dierbaar zijn die ik niet in een onveilige situatie wil brengen. Anders hadden we gwn (moest ik achter dope gaan op dat moment met een mede gebruiker/chauffeur dan lieten we die ons volgen tot waar we een bepaalde wijk inrijden en weg zijn ze dan).

Ook is mijn vraag of er nog van BE zijn die hier (veel) last van hebben onderweg naar NL?

:wave:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ah ok, nu snap ik het! :)

Ik was misschien niet bepaald thuis in de 'jargon' van dealers enzo, bedankt voor de verduidelijking.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is dat er zoveel geld in die handel te verdienen is dat dealers en helpers (runners) zover willen gaan. Knap trouwens dat je je gebruik tot 4 dagen weet te beperken en de anders 3 met meth weet te vullen, want wanneer je 4 dagen per week gebruikt dan is het niet makkelijk om de andere 3 ervan af te blijven en enkel op de meth door te brengen.
methadon werkt toch heel anders (lees; minder) dan dope zelf.
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#7
leveldesigner zei:
Het is dat er zoveel geld in die handel te verdienen is dat dealers en helpers (runners) zover willen gaan. Knap trouwens dat je je gebruik tot 4 dagen weet te beperken en de anders 3 met meth weet te vullen, want wanneer je 4 dagen per week gebruikt dan is het niet makkelijk om de andere 3 ervan af te blijven en enkel op de meth door te brengen.
methadon werkt toch heel anders (lees; minder) dan dope zelf.
Klik om te vergroten...

Je hebt 1000% gelijk Level! Maar tjah het is wel een drugsforum-sectie opiaten en daarom dus een beetje of topic maar ja ik kan 3 dagen soms 5 dagen op een week alleen mijn methadon nemen maar dat heeft zijn reden doordat ik de volgende hulpmiddels heb OP VOORSCHRIFT DUS NIET VIA EEN DEALER...GELOOF HET OF NIET DAT IS JULLIE ZAAK DAN IK WEET HET MIJNE :wink: :) .

Ik ga 1x per maand bij een dokter/psycholoog die mij niet enkel voor een hele maand methadon voorschrijft maar ook :

_9 dozen Flunitrazepam 1mg EG...10 tabs/doos
_1 doos Valium 10mg Roche...100 tabs/doos
_2 dozen Xanax bars 2mg Pfizer...50 bars/flesje
_1 doos Rivotril 2mg Roche...100 tabs/flesje
_3 dozen Halcion 0.25mg Pfizer....10 tabs/doos
_1 doos Traxene 50mg Sanofi Aventis...30 tabs/doos

En indd dit allemaal legaal via men dokter ! Maar ......dit heb ik samen met men vriendin :grin:
Maar de Flunitrazepam, Tranxene, Halcion en de Rivotril is op mijn naam de andere voor men meisje :) .

Dus dit hebben we steeds als we buiten komen op voorschriften en ook onze methadon welke wij voor een hele maand mee krijgen naar huis ipv elke dag naar de apotheek te gaan.

Onze dokter heeft natuurlijk de bijnaam van "een dealer met een diploma" + onze apotheker is een toffe man die geen vragen stelt. Heb je het recept dan krijg je het, ik weet dat dit normaal is maar we zijn ooit is een andere apotheker binnen geweest voor de benzo's en die vrouw wou ons niet alles meegeven. Zij bezag het anders : Ik mag 3 flunitrazepams nemen in de avond dus op 3 dagen is dat dan op en die dame had zoeits van denkwijze dat ik dan maar telkens een doosje moet komen ophalen elke 3 a 4 dagen, dit was ook zo voor men Halcion. Ik zei neen dank u en ben dan de dag erna bij mijn vaste apotheker gegaan, zolang er op men recept van 9 dozen flunitrazepam geen uitvoeringsdatum staat krijg ik die alle 9 meteen mee. Onze dokter vult steeds gewoon de datum van de visite in en laat het vakje eronder blanco :P :) ow jah en zen stempel zet hij er ook op hehe. Mensen uit BE zullen onze voorschriften wel kennen mss zijn die van NL anders ??

:wave:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#8
allemachtig, je lijkt wel een wandelende drogist met al die middelen, :wink:

Toch is het niet best, heb zelf zo'n 15 jaar geleden eens zwaar aan de pillen gezeten, maar niet zo zwaar als jij, kreeg 3 maal daags 50 mg seresta, en 1 maal daags 20 mg inslaper, ben de naam even kwijt, was zo'n geel eitje met vloeistof erin. Was des tijds toen ik t voor het eerst kreeg heel erg blij ermee, (had tegen mijn arts gelogen er gezegt dat ik er allang verslaafd aan was aan die middelen en hoeveelheden, kocht ze enkel op straat zei ik). Enkel daarom wilde de arts me dit voorschrijven. Heeft een jaar geduurt en ben er toen zelf vanaf gekicked. Ik wist niet eens maar wat ik de dag ervoor had gedaan, zefls soms niet eens wat ik s ochtends had gedaan. tevens werd ik er depressief van en voelde me een zombie. Baalde ervan dat veel mensen me vaak vertelde me ergens gezien te hebben en gesproken te hebben, terwijk ik daar dan niets meer van wist. Mijn buurvrouw had me eens op handen en voeten door het portiek zien kruipen op zoek naar mijn sluetels. wist dat het toen tijd was om ermee te stoppen. Was een zware afkick!!!

Maar, misschien bevalt deze levensstijl jou wel.
Toch is het wel erg veel hoor, zeker wanneer je daarna nog meth hebt dagelijks, en af en toe dope. Begrijp me goed hoor, veroordeel je niet! Maar vond enkel dat ik t toch even moest zeggen.

veel succes
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey Level :wink: !
Ik weet wel dat je me niet veroordeeld hoor :grin: . Het zit nog erger, deze dokter is dezelde van voor ik de detox binnen ging voor opiaten EN BENZO VERSLAVING!

Ja ik weet het ik moet dan maar weer niet bij die dokter gaan, maar ik ging omdat die meteen de juiste dosis methadon schrijft en alle anderen schrijven laag en gaan dan omhoog = dat je wel moet bij gebruiken de eerste dagen zeker als je werkt of nog thuis woont. Deze dokter wist van men verslavingsgevoeligheid en als ik hervallen was na de detox en ging bij hem metha terug gaan vragen zei hij meteen : "Voor het slapen ga ik u dan nog 2 a 3 comprimés Flunitrazepam geven + 1 Flurazepam 30mg"......Natuurlijk weigerde ik niet en ja ik moest beter weten en gevraagd hebben achter zolpidem of zoeiets en dan een doorslaper erbij ofzo, nu zijn we terug verder en heb weer genoeg meds + nu is er mijn vriendin bij die nog nooit bij deze dokter was geweest en daartegen zei hij ook "En mevrouw wat moet u zoal hebben??"....Tjah hij staat bekend als dealer met diploma hier. Maar hij moet wel op zen vingers zijn getikt geweest toen ik in de detox was want daarvoor kreeg ik nog meer benzo's en was ik alleen op visite + hij schreef mij Oxycontin of Ms contin of Fentanyl pleisters voor wel zogezegd voor men moeder omdat ik op methadon stond; MAAR NOOIT OF NOOIT HEEFT HIJ OOK MAAR GEVRAAGD OM MEN MOEDER EENS TE ZIEN OF IS TE BELLEN OF WELKE ARTS ZIJ GING ETC...Dit kan je toch niet vatten, ben beschaamd op mezelf hoor mede df'ers :flushed: :flushed: :flushed: :( :(

Ahja ben liever eerlijk tegen jullie. Ahja het heeft geen zin om nu hier te zeggen dat als ik nu in de detox ga dat het voor de laatste keer zal zijn...ik ben bewust van de realiteit en heb geen glazen bol...ik zie het wel dag per dag eenmaal zover.

:wave:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kan me voorstellen dat het heek moeilijk is om geen recept te vragen wanneer die arts gewoon vraagt wat voor extra medicatie je dan wilt hebben (kat op het spek binden heet dat.)

Er zijn wel meer van dat soort artsen bekend, vroeger zat er zo eentje hier in den Haag, hij voorzag een groot gedeelte van de scene van alles wat men nodig had of dacht te hebben.
Toch geloof ik nog steeds dat die arts het deed met de beste intenties, maar of het juist is en werkt is een tweede natuurlijk.
Dat de arts jou pillen meegeeft voor je moeder is wel erg vreemd, zeker nadat jij verteld wat zij dan wil hebben. Dat gaat gewoon een stap te ver.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."