#1
ik weet niets van μ-, én κ-opiod-receptoren dus moet het ook maar gokken.
Gek genoeg heb ik me dit ook wel eens afgevraagd en ik ging er altijd van uit dat die mensen die zo uit een OD worden gehaald ook ziek zijn dan. Ik heb het enkele keren op tv gezien in reportages en dan zag je iemand weer ontwaken. Maar de persoon bleef dan te kort in beeld om te kunnen zien of hij ziek was.
Gek genoeg heb ik me dit ook wel eens afgevraagd en ik ging er altijd van uit dat die mensen die zo uit een OD worden gehaald ook ziek zijn dan. Ik heb het enkele keren op tv gezien in reportages en dan zag je iemand weer ontwaken. Maar de persoon bleef dan te kort in beeld om te kunnen zien of hij ziek was.
