Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOngevoelig voor opiaten?

Ongevoelig voor opiaten?

6 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Is het mogelijk dat je ongevoelig bent voor opiaten? Ik heb eens opium gerookt maar werd daar alleen lichtjes misselijk van en een beetje moe. Ook heb ik een aantal dagen achter elkaar geëxperimenteerd met oxycodon. Steeds verschillende doseringen geprobeerd (laag begonnen, steeds opgehoogd). Dit gaf me een licht gevoel van welbehagen, maar dan ook echt heel erg licht. Euforie ontbrak dus totaal. Kan iemand dit verklaren?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Opium roken kun je niet helemaal goed doen en had je misschien de extended-release variant van oxycodon? In dat geval zul je heel langzaam afgifte krijgen van de stof en daardoor minder intens ervaren.

Daarnaast raad ik je af om 'een aantal dagen achter elkaar' te experimenteren met opiaten, ook met een extended release of verminderde effecten bouw je lichamelijke afhankelijkheid op!
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat opium roken tricky was wist ik. Had daarom een vaporizer gemaakt van een gloeilamp. Maar goed, dan kan het nog steeds fout gaan denk ik dan maar. En ik had inderdaad de xr variant van oxycodon maar had ze eerst gecrushed en gesnoven + oraal. Daarna las ik op internet dat je het buitenste laagje er af moest halen dus heb ik dat maar gedaan. Maar alles zonder noemenswaardig effect. Misschien dat dat buitenste laagje eraf halen helemaal niet helpt. Dat het stofje wat er voor zorgt dat het langzaam wordt afgegeven in de pil zelf zit.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wees dan maar blij dat t niet werkte, 20 milligram snuiven is superveel, had je zomaar een ritje ziekenhuis kunnen kosten.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb zelf vroeger wel eens Opium gerookt maar dat deed me niets daar ik aan heroine verslaafd was toen, en opium is 7 keer lichter. En Oxicodone heb ik nooit gebruikt, maar kende iemand die daar eerst verslaafd aan was en toen overstapte op de heroine, daar het veel goedkoper was, maar veel belangrijker nog, het gaf een veel grotere high. Dus, van wat ik begreep geeft Oxy niet zo'n lekker high gevoel. Maar, zoals Fool al schreef, het is linke zooi om mee te experimenteren. Zo zijn de meeste mensen nml verslaafd geraakt. Dus, ergens maar goed dat je t niet echt merkte, want als je eenmaal een paar keer goed high ervan bent geweest is het vaak te lekker om nog te kunnen weerstaan.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ze maken tegenwoordig de pillen aardig slim, er zit een hoop denkwerk achter en je kunt ze niet altijd meer fatsoenlijk snuiven. Dikke kans dat je gewoon je pil niet goed gebruikt hebt, want oxycodon is een aardig potente opiaat en het zou wel héél raar zijn als je die niet merkt.

Hoeveel heb je gesnoven btw?
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Fool zei:
Ze maken tegenwoordig de pillen aardig slim, er zit een hoop denkwerk achter en je kunt ze niet altijd meer fatsoenlijk snuiven. Dikke kans dat je gewoon je pil niet goed gebruikt hebt, want oxycodon is een aardig potente opiaat en het zou wel héél raar zijn als je die niet merkt.

Hoeveel heb je gesnoven btw?
Klik om te vergroten...

In totaal, over een periode van een aantal uren ongeveer 20mg plus 10mg oraal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."