Joh, wat een ellende allemaal.
Sorry dat niemand heeft gereageert, maar het is nu eenmaal de laatste tijd erg rustig hier,
(wat misschien wel een goed ding is aangezien dit een opiaten forum is,
![:wink:]()
)
Het is zoals je zelf al zei 2 jan., en zoals ik al las ben je goed de dagen door gekomen, wat wel fijn is, want ziek zitten met oud en nieuw is natuurlijk zwaar waardeloos.
Misschien is dit wel een les voor de volgende keer, dat je dus rekening houdt met je verstrekking/ophalen van je medicatie, zodat je niet nog eens zonder komt te zitten.
verbaasd me wel ergens dat het zo goed is verlopen, met die 8 mg extra.
Misschien omdat je zo hoog staat, 24 mg, dat het zo lang door werkte.
nog een voorspoedig nieuwjaar, en ben echt blij voor je dat het zo goed is verlopen.
Wat zal je even bang zijn geweest,....
succes,
leveldesigner.