Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, Ik ben op zoek naar een onafhankelijke verslavingsarts in of rondom provincie Groningen. Die niet verbonden is aan VNN ( CAD Groningen) Ik woon in een verlaten hoek van provincie Groningen. Mijn huisarts wil wel Suboxono voorschrijven maar alleen onder directie of advies van een bevoegde verslavingsarts. Elke week naar Groningen stad om daar onder toezicht 3 tabletjes te laten smelten is geen optie qua afstand. Los van de betutteling. De suboxono is sinds een maand in dit is in een kliniek bereikt ( van methadon naar Suboxono). Weet iemand een arts/psychiater die mij in behandeling wil nemen en mijn huisarts de suboxono kan aanbevelen? mvg positivo"
"Hallo allemaal Ik zou graag wat advies willen ontvangen IK gebruik sinds kort Suboxono 24mg per dag, dat is tevens hetgeen wat je maximaal per dag mag nemen. Vandaag woensdag 31 december heb 24 mg genomen. De situatie is dat ik een behoorlijk afgelegen gebied woon en mijn apotheek vandaag dicht is. Dus ik kan niet meer verkrijgen. Het betekend dat ik morgen geen 24 mg Suboxono kan nemen. En pas 2 januari het kan ophalen. Na 48 uur. Ik heb nog wel 8 mg Suboxono maar kom dus 16mg tekort. Ik heb ook nog methadon hier liggen genoeg om voor 1 dag op te vangen. ik dacht dat 30 mg methadon genoeg is. Wat te doen? Vraag) kan ik na 24 uur na de laatste inname van Suboxono, methadon gebruiken? Even los van de volhouden en doorzetten support - en wat verstandig zou zijn. Kan dit in principe Mijn voorkeur gaat uiteraard naar geen methadon gebruiken Maar als ik ziek word van de onthouding verschijnselen , wat dan ik de avond van 1 januari zou kunnen ervaren wil ik dit kunnen opvangen en vervolgens dan op 3 januari suboxono gebruiken. Ik weet uit ervaring dat ik 36 uur het zonder kan doen voordat ik onthouding verschijnselen ervaar Ik heb het dan over de methadon Met suboxono heb ik hier geen ervaring mee Er is ook een optie om het op te halen in een andere apotheek naar dan moet ik in totaal 50 km reizen en ik heb geen auto en het openbaar vervoer is hele onderneming hier Het is 10 km fietsen naar de dichtstbijzijnde NS station Ik gebruik geen alcohol medicatie wat ik verder gebruik is: 10 mg lexapro ( antidepressiva per dag 25 mg seroquel Graag advies Ik wens iedereen een goed en gezond 2015 ! En een prettige oudejaarsavond! gr"
"Update Voor als iemand in dezelfde situatie beland zoals boven beschreven. Inmiddels is het 2 januari Uiteindelijk heb ik geen methadon gebruikt, op 31 december in de ochtend de normale hoeveelheid Suboxono genomen nl 24mg. 36 uur na de laatste inname van 24mg Suboxono, op 1 januari in de avond besloten dat ik de de laatste 8mg suboxono nam i.p.v. methadon. Wnt er waren geen ontwenningsverschijnselen op dat moment Ik heb wel voor de zekerheid extra Seroquel genomen zodat ik goed kon doorslapen. Op zoek naar info had ik gelezen dat Suboxono langer doorwerkt dan methadon Zonder die 8 mg was ik waarschijnlijk ook wel redelijk de nacht doorgekomen. Aldus Positovo"
"Hallo, In het verleden heb ik al de nodige trip ervaringen gehad zowel LSD als paddenstoelen. Het fijnste vond ik toch de paddenstoelen. LSD gaat toch wel erg hard en je moet er maar vanuit gaan dat gene dat je krijgt ook goed is. Ik kocht dat dat alleen van goede kennissen. En dan nog.. Paddenstoelen daartegen weet je toch wat je hebt en hoeveel je tot je toeneemt. Het is alweer een aantal jaar geleden dat ik ze heb genomen. Zit goed in mijn vel en heb zin ze te nemen. Ik wou ze niet kopen maar zelf kweken. Voor mijn beleving voelt dit prettiger. Al lezende op het net kreeg ik het idee om ze zelf te gaan zoeken. Vind ik ze niet dan in ieder geval een ochtend in de natuur. Na 10 min was het al BINGO! Voorzichtig afgeknepen op het steeltje want ik was het schaartje vergeten En we willen natuurlijk dat we er weer nieuwe groeien. Hetzij voor mezelf dan wel anderen. Het is voorkomen legaal toch toen er iemand langskwam deed ik alsof ik de boomschors aan het bestuderen was betrapt... ik heb op 3 verschillende plekjes geplukt die plusminus 10 meter van elkaar stonden, van elk plekje een paar en eentje stond alleen Echter ik ben er niet 100% zeker van of dit werkelijk het puntige kaalkopje is.. Daarom vraag ik aan jullie is dit wat op de foto's de puntige kaalkop of wel de Psilocybe semilanceata? Zowel de bovenkant als de onder gefotografeerd en de paddenstoelen genummerd graag jullie expertise in deze { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Met groet Positivo"
"kokosmakroon900 zei: Als ik jou was zou ik contact opnemen met een paddenstoelen specialist. Voor zover ik weet heeft niemand paddenstoelen gestudeerd dus kan niemand het zeker zeggen. Ik denk dat als je op internet zoekt je zo iemand gevonden heb die er echt verstand van heeft. Klik om te vergroten... Ik dacht deze paddenstoelen specialisten hier te vinden waar anders ??"
"Fool zei: Positivo zei: kokosmakroon900 zei: Als ik jou was zou ik contact opnemen met een paddenstoelen specialist. Voor zover ik weet heeft niemand paddenstoelen gestudeerd dus kan niemand het zeker zeggen. Ik denk dat als je op internet zoekt je zo iemand gevonden heb die er echt verstand van heeft. Klik om te vergroten... Ik dacht deze paddenstoelen specialisten hier te vinden waar anders ?? Klik om te vergroten... Eventjes een topic aanmaken op Shroomery, daar zitten de echte experts op dit gebied. http://www.shroomery.org/forums/postlist.php/Board/3 Klik om te vergroten... Dank je wel voor deze verwijzing Zal er gelijk een account maken !!"