#1
Ja, Suboxone is lang niet zo onschuldig als de fabrikanten en daardoor artsen ons doen geloven.
Het is maar een half opiaat hoor ik mijn arts nog zeggen, dus amper verslavend. Ja ja. Niet dus!
Ik weet niet precies wat je bedoelt met "die opiaten-kriebels in mn rug".
Maar iedereen ervaart afkicken anders, neem dus aan dat je een vreemde vervelende tinteling of zo in je rug ervaart. Snap dat je af en toe Temgesic neemt, maar dat is dus enkel het proces verlengen want Temgesic en Suboxone is zo'n beetje het zelfde. Het is dus of je af en toe nog steeds een Suboxone neemt. Anti depressiva is heel goed bij af kicken, het maakt dat je veel minder ziek wordt. Raar, maar waar!
heel veel succes,
Het is maar een half opiaat hoor ik mijn arts nog zeggen, dus amper verslavend. Ja ja. Niet dus!
Ik weet niet precies wat je bedoelt met "die opiaten-kriebels in mn rug".
Maar iedereen ervaart afkicken anders, neem dus aan dat je een vreemde vervelende tinteling of zo in je rug ervaart. Snap dat je af en toe Temgesic neemt, maar dat is dus enkel het proces verlengen want Temgesic en Suboxone is zo'n beetje het zelfde. Het is dus of je af en toe nog steeds een Suboxone neemt. Anti depressiva is heel goed bij af kicken, het maakt dat je veel minder ziek wordt. Raar, maar waar!
heel veel succes,