Naar mijn inzien, zolang ik hiermee niemand kwaad berokken, druk ik mij nog altijd uit in het taalgebruik dat ik wens te hanteren, en daar hoeft niemand commentaar op te hebben.
Zelf krijg ik het schijt van bv. dt-fouten, of gewoon syntactische incorrectie, etc...
Daar zit ik jullie toch ook niet op af te zeiken? Laat ieder eens zijn zoals die persoon is: wist je dat de gemiddelde persoon slechts een woordenschat van zo'n 200 verschillende termen kent - en dat in het geval van de gemiddelde persoon aan de bovenkant van het gemiddelde spectrum.
Tevens verdien ik, onder andere, met wetenschappelijke publicaties mijn geld - dus is dit mijn eigen getypte versie van mijn stemgeluid dat weerkaatst doorheen de afbakeningen van de forum-afmetingen.
Let me be... En anders: fuck off... What the fuck heeft eender wie van jullie mij te zeggen hoe ik mij moet uitdrukken? - ik vind dit uiterst beledigend aan de ene kant, lollig aan de andere kant, maar meer dan al: tragisch. Dat mensen nu al commentaar hebben op iemand die instaat voor taalkundige preservatie, semantische en syntactische eenheid en een uitgebreide woordenschat, is een jammer gevolg van onze SMS-maatschappij waarin taal volledig verloren gaat.
Ik ben opgegroeid in een literair milieu, als twaalfjarige had ik zowat alle grote klassiekers reeds gelezen, en meer nog, tussen de regels door eveneens...
Wat is daar mis mee? Is het dat jullie dit als zijnde pretentieus opvatten omdat jullie zelf niet kunnen voldoen aan een dergelijk besef der taalkunde, of zeiken jullie gewoon iemand graag af omdat die persoon weigert zichzelf anders voor te doen dan hij is - ook al beseft die persoon dat dit bij de middenmoot - vaak op onbegrip en vijandigheid stuikt.
Desalniettemin, ben ik nog altijd meer tevreden met mijzelf te zijn zoals ik zelf wil zijn, en niet te zijn zoals jullie willen dat ik ben.
Om terug te komen op de kwestie die ik aanbracht: ik heb daarin duidelijk vermeld dat het per definitie om een contradictorische reactie gaat - en als deze simpelweg terug te brengen was op: ik ben moe, ik heb nog niet gegeten,... - dan zou ik mij hiervan bewust zijn.
Het mag dan wel per definitie een contradictorische reactie zijn, het staaft niet met wat men van een contradictorische reactie mag verwachten (gezien deze zich meestal voordoen met inderdaad de factoren die jullie aanhalen of anders op steevaste basis, en niet slechts in een klein percentage van de gevallen). Daarom zie ik dit als een paradox.
Mijn vraag gaat specifiek uit naar een antwoord dat meer zegt dan a) al dan niet b), neen, ik wil graag exact te weten komen welke stofwisseling in de hersenen en welke factoren die bijdragen tot deze stofwisseling tot deze paradox leiden, en graag dan ook welke stoffen hiertoe de meest significante rol spelen en dewelke de minste; tevens waarom ik, aangezien ik op enkele fora specifiek voor Heroïne actief ben ook, daarin een unicum lijk te zijn - dat kan ik opmaken uit de reacties op de voornoemde fora.
De kennis daar is aanzienlijk meer gespecialiseerd, maar hier zitten toch ook gebruikers en ex-gebruikers, en daar het op de nogmaals voornoemde fora ook in nevelen gehuld blijft en mede-participanten daar zich eveneens aan het bevragen zijn hierover, hoopte ik deze zoektocht te kunnen uitbreiden naar dit forum.
Maar als jullie al meteen gaan beginnen zeiken over wie ik ben en hoe ik overkom, zonder dat ik neerkijk op ook maar iemand - want wat jullie bevooroordeelde apen bv. allemaal niet weten is dat ik elke week op donderdag-avond samen met een groep mensen kook voor daklozen en zelf als muzikant zijnde, en met mensen met een achtergrond in theater etc wij avonden voor daklozen, kansarmen en zelfs rijken voorzien: iedereen door de mangel en waarom niet, we zijn immers allen gelijk.
Tevens doe ik vrijwilligerswerk met wat men benoemt als zijnde de hatelijke term 'probleemkinderen', en zo nog een aantal dingen.
Dus fuck off als je mij pretentieus wil noemen. Jullie vooroordelen over mijn taalgebruik zijn compleet niet op zijn plaats.
Echt, ik krijg er stilaan het schijt van, idioten! - als je dom wil doen om dom te doen, ben je een idioot, als je gewoon dom bent, heb ik daar geen probleem mee. Capiche?